Betonpres


Betonpres


Patron českých střech

Klient

Betonpres a.s., rodinná firma z jižních Čech, vyrábí betonovou střešní krytinu včetně betonových doplňujících tvarovek a dodává na trh svůj kompletně řešený střešní systém s vysokou kvalitou a 30 letou zárukou. Společnost byla založena v roce 1993.

Zadání

Majitelé firmy se u příležitosti 25. výročí založení společnosti rozhodli modernizovat značku a vizuální styl, aby lépe odrážely inovační změny ve společnosti. Strategickými cíli modernizace bylo upevnění pozice na trhu, příprava na expanzi do dalších regionů a rozšíření výrobní kapacity. Jedním z hlavních benefitů společnosti je osobní a proaktivní přístup ke klientům, převážně velkoobchodům se stavebninami.

Přístup

Naše práce začala rešerší vizuálních a komunikačních pravidel v daném oboru a analýzou konkurence. Ukázalo se, že všichni výrobci střešních krytin pracují pouze se symbolem střechy či tašek a loga firem jsou si navzájem podobná. Proto jsme se rozhodli využít jiného motivu, který k českým střechám patří, zároveň ale značce Betonpres přinese další význam než jen popis předmětu podnikání.

Výsledek

Základem nové korporátní identity je erb s kohoutem na střeše. Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, proto se často objevuje jako ozdoba střech. Geometrická podoba kohouta v erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň na rodinnou tradici. Tyto významy podporuje i námi navržený nový slogan společnosti "Patron českých střech". Základní barva je červená, další doplňkové barvy navazují na barevnou škálu nabízeného sortimentu. Pro Betonpres jsme zpracovali kompletní grafický manuál vizuálního stylu a podíleli se na implementaci (výstavní stánek, tiskové materiály apod.).







Nová firemní identita byla poprvé představena na veletrhu STŘECHY PRAHA 2018, který se konal v únoru 2018.