Sport in Art


Sport in Art


Sport in Art je platforma specializující se na propojení světa sportu a umění. Jejím cílem je shromažďovat ty nejzajímavější umělecká díla s důrazem na českou i zahraniční výtvarnou scénu a tyto zajímavé průniky představovat a přibližovat veřejnosti.





Vizuální styl pro značku Sport in Art se propsal do několika výstav, které SIA pořádá.





Svět, kde se umění snoubí se sportem

Klient:

Sport in Art je platforma specializující se na propojení světa sportu a umění. Jejím cílem je shromažďovat ty nejzajímavější umělecká díla s důrazem na českou i zahraniční výtvarnou scénu a tyto zajímavé průniky představovat a přibližovat veřejnosti. Platforma proto zastřešuje kurátorsky vedenou prodejní online galerii a magazín s mezinárodní redakcí.

Zadání:

Klient se na nás obrátil s požadavkem na vytvoření loga a vizuální identity pro platformu Sport in Art, která by měla být (spolu)tvůrcem zážitků na pomezí sportu a umění: iniciátor, kurátor, rádce, průvodce, mentor, kouč, agent, manažer. Naším cílem bylo vytvořit značku, která vyniká v uměleckém i sportovním odvětví.

Výsledek:

Klíčovým prvkem vizuálního stylu i loga samotného je čtveřice kulatých bodů. Tři body jsou součástí liter i a r. Čtvrtý je pak tečkou, která odděluje internetovou doménovou koncovku art. V motion verzích tyto body ožívají hravými pohyby jako je driblování, žonglování nebo odrážení. Základní podoba identity zůstává neutrální díky zvolené kombinaci černé a bílé. Ta může být dle potřeby rozšířena o kontrastní barvu, která vizuální styl vhodně doplní a rozsvítí.

Výsledkem je moderní značka, která bez problému zapadá do obou cílových segmentů, má potenciál expandovat do zahraničí a stát se tak globální značkou.

Dynamo pro Sport in Art vytvořilo nejen logo a dynamický vizuální styl, ale i název a vizuální podobu její vlastní podznačky – umělecké soutěže Art Grand Slam.