Základem vizuální identity je komunikační koncept Náš svět. Hostivar se díky němu stává společnou řečí, zálibou, radostí i chloubou všech hostů i sousedů.




Hostivar je nejen pivovarem, ale i domácím hřištěm, kulturákem a klubovnou. Tento svět pomáhají vytvářet i originální ilustrace Jana Vajdy.



Široká nabídka ležáků i svrchně kvašených piv typu ale a sezónních speciálů je k dostání na čepu, v unikátních litrových PET lahvích od designéra Jana Čapka nebo v multipacku.





Rok 2023 se odehrává ve znamení desátých narozenin Hostivaru.


Zábavný svět pivovaru Hostivar

Dynamo pro Hostivar vyvinulo jak novou vizuální identitu a její aplikace od interiéru až po packaging, tak i celý příběh značky a komunikační koncept, podobně jako v případě maloúpského pivovaru Trautenberk.

“Koncept Náš svět je dlouhodobou platformou, která spojuje místní obyvatele s přespolními, mladé se staršími, sportovce s intelektuály a občas dokonce i slávisty s klokany,” dodává kreativní ředitel Dynama Martin Holub. “Jeho smyslem je budovat hrdost na značku u všech hostů a přátel pivovaru v širokém okolí Hostivaře, Petrovic a Horních Měcholup.”

Na redesignu loga a vizuálního stylu se podílel tým grafiků Dynama pod vedením Jana Šlégra spolu s Mikulášem Macháčkem a Vojtou Říhou. Tučné verzálky nového logotypu jsou lépe čitelné a umožňují i využití samotné iniciály H jako symbolu značky. “Háčko” se stává tagem, podpisem a zároveň prostorem, do kterého se promítá celý svět Hostivaru. Charakteristickým prvkem vizuální identity se stal autorský rukopis ilustrátora Jana Vajdy, jehož vtipné ilustrace provázejí nabídku obou pivovarů a restaurací i pekárny, stejně jako všechny eventy.

V roce 2023 Hostivar slaví deset let od otevření pivovaru H1. Oslavy provází celá výroční kampaň, vrcholící na konci prázdnin festivalem rockové hudby Hostivar Fest. Při té příležitosti i celý ilustrovaný svět Hostivaru ožívá novou energií a barvami. Pivo teče proudem, gril zažívá rodeo a na velké i malé návštěvníky čeká spousta zábavy, jako třeba Hostivarský desetiboj. Proto i klíčový vizuál připomíná partu nadšených fanoušků se jménem svého klubu na prsou.