My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.


Novinky

Hledáme projektového manažera

Hledáme projektového manažera

Hledáme do našeho týmu nového kolegu či kolegyni na pozici projektový manažer. Požadujeme: – schopnost vést samostatně projekty – skvělé organizační a komunikační dovednosti – zápal pro práci, spolehlivost, zodpovědnost – VŠ vzdělání, aktivní znalost angličtiny slovem i písmem – výbornou znalost práce na PC (Office) – praxi minimálně 1 rok na obdobné pozici Nabízíme: – práci na prestižních zakázkách, různorodou klientelu – mladý kolektiv, příjemné neformální pracovní prostředí – možnost profesního růstu – zaměstnanecké bonusy, sick days, hrazené vstupy na přednášky a workshopy atd. V případě zájmu nám zašlete své CV na job@dynamodesign.cz

Vizuální styl pro Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře

Vizuální styl pro Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře

Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře je jedinečný koncept zdravotnického zařízení, kde se na stanovení diagnózy a určení optimální léčby podílejí přední čeští odborníci v jednotlivých oborech. Díky tomu dokáží poskytovat vysoce specializovanou, komplexní, vzájemně se doplňující a individuální péči na úrovni nejnovějších vědeckých poznatků. Pro otevření nového pracoviště v areálu Waltrovka v pražských Jinonicích jsme měli za úkol navrhnout nový korporátní design, který bude zahrnovat vše od loga až po orientační systém v budově.  Vertikálně strukturované dynamické siluety mužského a ženského těla se stávají charakteristickým prvkem provázejícím značku jak na vizitkách či tiskovinách, tak na webu a v samotných interiérech nových pracovišť. Zatímco na tiskovinách je grafika barevně tónována do tělových gradientů, v industriálně minimalistickém interiéru bývalé továrny jsou velkoformátové aplikace černobílé a sladěné s dřevěnými, rovněž vertikálně členěnými prvky orientačního systému. Výsledný dojem odpovídá současným trendům puristické grafiky, respektuje prostor i charakter značky. Je totiž zřejmé, že přetěžování nesvědčí ani pohybovému aparátu, ani grafickému designu.

Betonpres představil novou vizuální identitu

Betonpres představil novou vizuální identitu

Betonpres je rodinná firma z jižních Čech, která vyrábí betonovou střešní krytinu a dodává na trh kompletní střešní systém vysoké kvality se zárukou po dobu 30 let. Majitelé firmy se u příležitosti 25. výročí založení rozhodli modernizovat značku a vizuální styl, aby lépe odrážely inovační změny ve společnosti. Strategickými cíli modernizace je upevnění pozice na trhu, příprava na expanzi do dalších regionů a rozšíření výrobní kapacity. Jedním z hlavních benefitů je také osobní a proaktivní přístup ke klientům, převážně velkoobchodům se stavebninami. Základem nové korporátní identity je erb s kohoutem na střeše. Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, proto se často objevuje jako ozdoba na štítu střech. Geometrická podoba kohouta a jeho umístění do erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň rodinnou tradici. Tyto významy podporuje i námi navržený nový slogan společnosti “Patron českých střech”. Základním písmem je font Pepi českého typografa Tomáše Brousila. Předností písma je jednoduchá elegance a dobrá čitelnost, volba minusek přispívá k přátelskému výrazu celé značky. Základní barevnost je červená, další doplňkové barvy odrážejí barevnou škálu nabízeného sortimentu. Pro společnost Betonpres jsme zpracovali kompletní grafický manuál vizuálního stylu a podíleli jsme se na implementaci (výstavní stánek, tiskové materiály apod.). Nová firemní identita byla poprvé představena na veletrhu STŘECHY PRAHA 2018, který se konal v únoru 2018.

Pražské jaro 2018

Pražské jaro 2018

Vizuální podoba hudebního festivalu Pražské jaro 2018 je i tentokrát z naší dílny. Svým pojetím navazuje na úspěšnou grafickou podobu minulého ročníku a pokračuje v konceptu „Musica Magica“. Po loňské ornitologicko-hudební exkurzi si nyní s příchodem jara do pražské kotliny přijdou na své především entomuzikologové, zkoumající fascinující tvory, v jejichž evoluci lze vystopovat zušlechťující vliv klasické hudby. Mějte tedy i letos v květnu a červnu oči i uši otevřené a pokuste se objevit interprety, kteří vám každou procházku rozkvetlou symfonickou přírodou promění ve výjimečný zážitek.

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného, pořádaný Pražským jarem o.p.s., je jako jediný festival svého druhu v Praze programově zcela věnován klavírní tvorbě. Pražskou podzimní hudební sezónu každoročně obohacuje o koncerty pianistů světového renomé. Pro festival jsme navrhli nový vizuální styl, který doplňuje a dál rozvíjí koncept Musica Magica Pražského Jara 2017. Na bájné hudební bytosti zde nahlížíme v makrodetailu jako na organickou podstatu většího celku. Tak, jako je i klavír jednou z důležitých částí velkého orchestru. 5. ročník festivalu se uskuteční v listopadu 2017 a nabídne pět klavírních koncertů světoznámých pianistů.

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50, symbol běžeckého lyžování, slaví padesát let a k této příležitosti vydává knihu. Ta obsahuje ty nejzajímavější příběhy z její historie, přináší přehled všech ročníků a spoustu dalších zajímavostí včetně unikátní kolekce obrazů, grafik, kreseb a fotografií, které vytvořilo 12 uznávaných českých autorů. Pro Jizerskou 50 jsme navrhli a zpracovali grafiku publikace, doprovodné výstavy a výstavního katalogu. Křest knihy proběhne společně s vernisáží výstavy v 12. 9. 2017 ve výstavní síni Mánes v Praze.

Nový design pro online lékárnu

Nový design pro online lékárnu

Internetový prodejce léků a hygienických přípravků Lékárna.cz představil své nové logo od Dynama. Symbol má mnoho významů, které se pojí s tématem zdraví. Můžeme v něm vidět kříž, tobolky léků, náplasti stejně jako motiv srdce. Hlavními barvami jsou zelená a žlutá, které navazují původní značku Lékárny.cz. Zelená v kombinaci se žlutou působí svěže, hřejivě a přátelsky. Souběžně s novým logem změnil e-shop také design webu. Grafickou změnou prošel i slovenský sesterský projekt MojaLekáreň.sk.

Nová vizuální identita pro společnost Helicar

Nová vizuální identita pro společnost Helicar

HELICAR a. s., člen logistické skupiny L7 Group, je významnou společností na evropském i domácím trhu přepravy vozidel, skladování a logistiky. Potřeba nové vizuální identity vznikla v souvislosti s přestěhováním skupiny do moderního areálu v Měšicích u Prahy. Propojení se skupinou jsme dosáhli pomocí stejného symbolu v logu, typografie a červenočerné barevnosti. Grafický prvek barevných šipek, jejichž použití je velmi variabilní, odkazuje na hlavní předmět podnikání, ale zároveň symbolizuje dynamický rozvoj společnosti a schopnost rychle a spolehlivě uspokojit požadavky zákazníků. Pro klienta jsme připravili celou sadu aplikací definovaných v grafickém manuálu, novou webovou prezentaci a aktivně jsme se podíleli na implementaci vizuální identity.