Jsme specialisté na vizuální prezentaci a komunikaci.

Díky dlouholetým zkušenostem a unikátní metodologii práce jsme si vybudovali výjimečné postavení na českém trhu. K jednotlivým projektům přistupujeme komplexně. Spojujeme strategický přístup s kreativitou. Výsledky naší práce pomáhají klientům k jejich úspěchu.

Náš tým

Libor Jelínek

creative director, zakladatel

Jan Šlégr

senior graphic designer

Zuzana Dvorská

graphic designer

Vojtěch Voborník

graphic designer

Petra Kodišová

project manager

Kristýna Boková

project manager

Michal Richtr

managing director, new business

Martin Holub

idea maker, copywriter

Lukáš Matouš

graphic designer

Tomáš Zajac

web & graphic designer

Zdeněk Šejdl

dtp

Petra Švecová

project manager

Spolupracující

Grafický design

Rostislav Vaněk
Kristina Fišerová
Markéta Steinert
Vítek Škop
Daniel Korčák
Ondřej Zámiš
Helena Jiskrová
Michal Sloboda
Ondřej Zita
Pavla Nešverová
Marta Maštálková
Roman Černohous
Jana Drnková
Róbert Szabó
Lucia Blanáriková
Ondřej Jelínek
Martin Poláček
Alan Záruba

Dtp, sazba

Lukáš Hájek
David Ryba
Matěj Kočka
Ondřej Nejedlý

Typografie

Tomáš Brousil
Radek Sidun

Produktový design

Jan Čapek
Rony Plesl

Programování, UX, animace, 3D

Arakis
B Digital
Tomáš Procházka
Mirek Jahoda

Strategie, naming, texty, rešerše

Ladislav Báča
Tomáš Mrkvička
Tomáš Belko
Lenka Belko
Tereza Vernerová Volná
Kateřina Přidalová
Filip Dědic
Edita Dvorská

Produkce, postprodukce

Filmservice
Studio Beep
Mojo

Fotografie

Marek Musil
Václav Jirásek
Filip Šlapal
Štěpán Hon
Martin Polák
Jan Ježek
Michal Linhart
w:u studio

Architektura

A1 Architects
ADR
Olgoj Chorchoj
Ladislav Lábus

Tisková produkce

Ivan Prokop

a další (ilustrace, jazykové korektury, překlady, tisková realizace...)

Reference

Finance, bankovnictví, poradenství

Air Bank, APS Holding, ASPAR CZ, Banka CREDITAS, BM Management, Britanika, CONTIN, Corsum Group, Credium, GARRIS, Home Credit, L7 Group, J&T Finance Group, Natland Group, Naviga 4, PPF, RENOMIA, TSG Investments, Unicapital

Průmysl, výroba, energetika

BEST, Betonpres, GUMEX, Lumius, NWR, OKD, Omnipol, Prim, TechniStone, Veolia ČR, Vodárna Plzeň, X Energie

Gastronomie, pohostinství

Cantina Moderna, Crocodille, Dock House, Eurest, Giga bar, Green House Restaurant, Nejen Bistro, Pivovar Hostivar, Pivovar Trautenberk, Porto Café Restaurant, Rynek Pankrác, Spojovna, Stock Plzeň - Božkov

Obchod

Endorphin Republic, Italmec, Lékárna.cz, Luxury Brand Management, p.k.Solvent (Teta drogerie, Top drogerie, Solvent), Viabel

Telekomunikace, IT, digital

CZ.NIC, T-Mobile Czech Republic, Telefónica Czech Republic, Sinfin

Doprava, logistika

AWT, CS Cargo, Helicar, L7 Group, Master Truck, Plzeňské městské dopravní podniky, Škoda Transportation, Time Air, Q Park Měšice

Developerské projekty

Areál Zátiší (Rodop), Forum Karlín

Zdravotnictví

Canadian Medical, Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře, Česká genetická banka, Clementas, Orthoprague

Státní správa

Asociace krajů ČR, Hlavní město Praha, Malá Úpa, Městská část Praha 5, Prague City Tourism, Prague Convention Bureau, Státní veterinární správa, Statutární město Plzeň, Uherské Hradiště

Vzdělávání, školství, věda

Akademie věd České republiky, Dynamic Sphere, Mendelova univerzita v Brně, Městská knihovna v Praze, Ústav filmu a audiovizuální kultury Masarykovy univerzity v Brně, Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, WIN WIN

Sport, zábava

Aqua Palace Praha, Basketball Nymburk, BK Mladá Boleslav, Český florbal, Golf Hostivař, International Floorball Federation, Jizerská 50, Primátorky, Raul, SkiResort Černá hora – Pec, Žijeme Londýnem

Média, vydavatelství

Arbor Vitae, Economia, Gallery, IHNED.cz, NEWTON Media

Hudba, film, divadlo, literatura

Filmbox, Praha město literatury, Pražské jaro, Pražské Quadriennale, Rock for People, Zlín Film Festival

Galerie, muzea

Art Centrum Galerie 4, GUD – Galerie umění pro děti, Národní zemědělské muzeum, Technické muzeum v Brně

Výstavy

Antonín Horák 100 (Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně; CI.CZ), Ivan Lendl: Alfons Mucha (BigBoard), Radek Kratina 1928–1999 (GHMP), Judita na Kampě (Museum Kampa), Marylin (Prinz Prager Gallery), Petr Pastrňák – Bouře (Prinz Prager Gallery), Rozmarná léta Jiřího Menzela (Medialogue), Wintonovy vlaky / Winton's trains (Medialogue), Zářivý krystal – Bohumil Kubišta a české umění (Galerie výtvarných umění v Ostravě), Zrozeno v ohni (Medialogue)

Neziskové organizace

Aspen Institute Prague, Český červený kříž, SENSEN (konto Bariéry)


Ocenění

Zlato, Effie Awards Czech Republic 2015, Kategorie Služby (Teta Drogerie)

Zlato, Zlatý středník 2014, Nejlepší firemní periodikum v sektoru průmysl a strojírenství (Gumex, časopis Géčko)

Stříbro, ADC Creative Awards 2016, Kategorie Corporate Identity (Český florbal)

Bronz, Brand New, Kategorie Best Noted 2015 (Český florbal)

Bronz, Zlatý středník 2014, Nejlepší B2B časopis a noviny (Gumex, časopis Géčko)

Bronz, Zlatý středník 2013, Nejlepší firemní publikace v sektoru: Neziskový sektor a státní správa (Prague City Tourism, výroční zpráva)

Bronz, Zlatý středník 2009, Nejlepší B2B časopis (T–Mobile, časopis Professional)

Nominace, Czech Grand Design 2013, Kategorie Grafický designer roku (Radek Kratina 1928–1999, Teta Drogerie)

Nominace, Czech Grand Design 2012, Kategorie Grafický designer roku (Rock for People, Zlín Film Festival)

Nominace, Czech Grand Design 2011, Kategorie Grafický designer roku (Praha město literatury)

Novinky

Taková čísla jinde nenajdete

Taková čísla jinde nenajdete

Banka CREDITAS od začátku září spustila novou kampaň "Taková čísla jinde nenajdete", kterou se chce profilovat jako specialista na zhodnocení úspor. Komunikační strategii i kreativní koncept vytvořilo Dynamo, které je zároveň autorem loga a vizuálního stylu banky. Dynamo mělo na starosti i launch této nové bankovní značky v roce 2017 a letos svou práci obhájilo ve výběrovém řízení. Nyní pokračuje jako hlavní partner banky pro komunikaci. Kampaň "Taková čísla jinde nenajdete" se odehrává ve světě velkých čísel, typických pro tuto značku. Kromě samotné výše úroků jsou čísla zajímavá právě svou nezaměnitelnou grafikou, speciálně vytvořenou jako součást vizuálního stylu a nyní převedenou do 3D. Roli reprezentanta banky získal Josef Pejchal, se kterým se klienti mohou setkat na televizních obrazovkách, na internetu i v pobočkách. Součástí kampaně je i microsite vetsivynos.cz, na které si každý může spočítat skutečný výnos při různých výších a délkách vkladu na různé spořicí produkty. Právě tzv. výnosová kalkulačka hraje důležitou roli v celé kampani. Tým Dynama ve složení Martin Holub, Jan Šlégr, Michal Richtr, Tomáš Zajac a Petra Švecová na přípravě kampaně spolupracoval s režisérem Štěpánem FOK Vodrážkou, produkcí Filmservice a postprodukčním studiem R.U.R. Dynamo touto kampaní pokračuje v nastoleném trendu, kdy svým klientům nabízí nejen vytvoření brandingu a vizuálního stylu, ale také fullservice při zajištění komunikačních kampaní.

Český volejbal představil novou vizuální identitu

Český volejbal představil novou vizuální identitu

Český volejbalový svaz (ČVS) je oficiálním představitelem českého volejbalu a uznávanou organizací v rámci Mezinárodní volejbalové federace (FIVB). Sdružuje pod sebou beach volejbal, mini volejbal a snow volejbal a je garantem rozvoje volejbalu na území ČR s téměr stoletou historií. V České republice se mu věnují desetitisíce hráčů všech herních úrovní i věkových kategorií. Impulz ke změně identity je součástí dlouhodobé vize a budoucí strategie a vzešel od nového předesedy ČVS Marka Pakosty, který zastává tuto funkci od r. 2017. Důvodem pro změnu loga a celé vizuální identity ČVS byla potřeba modernizovat podobu prezentace této organizace a představit český volejbal jako silný, sebevědomý sport s dlouhou historií a vizí do budoucna. Podstatnou součástí zadání bylo i grafické sjednocení podznaček pro extraligy, beach volejbal, snow volejbal a minivolejbal. Klíčová byla i změna názvu ve značce na “Český volejbal”, což naplňuje vizi prezentovat se více jako sport než svaz či federace. Klíčovými slovy pro změnu identity ČVS nebyla tradice, ale modernost a dynamika. Proto jsme se při vytváření nového loga Českého volejbalu záměrně vyhnuli pouhému faceliftu stávajícího symbolu štítu se zakomponovaným míčem, sítí a národní vlajkou. Naším cílem bylo vytvořit dynamický sportovní brand, který by naplňoval novou vizi Českého volejbalu. K tomuto účelu jsme navrhli symbol, jenž svou podobou reprezentuje základní atributy volejbalu, odkazuje na národní symboliku a zároveň funguje jako jednoduchá a rozlišitelná obrazová zkratka. Barevným variováním nového symbolu jsme dosáhli odlišení jednotlivých podznaček při zachování vizuální jednoty. Hlavním motivem nového loga je odražený volejbalový míč, který svou trajektorií vykresluje písmeno V. Odraz symbolizuje smeč a získaný bod. Písmeno V odkazuje na slova “volejbal” a “vítězství”. Zvolená barevnost posiluje vnímání Českého volejbalu jako zaštiťující národní organizace pro tento sport. Dynamika nové vizuální identity je podpořena asymetrií v symbolu, nakloněnou typografií, fotografiemi hráčů v typických pózách a červeno-modrými pruhy procházejícími napříč jednotlivými aplikacemi.

Spojili jsme síly pro Spojovnu

Spojili jsme síly pro Spojovnu

Dynamo navázalo na dlouhodobou spolupráci s pivovary Hostivar a Trautenberk a vyvinulo nejen logo, ale i celý vizuální styl a komunikační koncept Spojovny, nové restaurace s pivovarem, která byla začátkem května 2018 otevřena na rozhraní pražských čtvrtí Kunratic, Chodova a Šeberova. Právě hledání společné řeči při setkávání (nejen) místních obyvatel, návštěvníků různých profesí i chuťových preferencí určilo charakter celého konceptu a dalo mu i jméno. Logo využívá motiv spojených půllitrů, v němž je zároveň skryto písmeno S. Vizuální styl značky doplňuje černobílý pattern složený z ikon, znázorňujících nejrůznější aspekty každodenního života návštěvníků, ať přicházejí z blízkého business centra, studentských kolejí nebo okolních čtvrtí a obcí. Všechny tyto prvky jsou využity i v interiéru restaurace a na tiskovinách od menu po pivní tácky či na oblečení personálu, podobně jako charakteristicky stylizovaná mapka tří “zakládajících” čtvrtí. Jejich role se promítá i do názvů “domácích” piv - pro začátek ve Spojovně uvařili Kunratického Študáka, Chodovského KravaťákaŠeberovského Fešáka. Zastřešujícím sloganem celého komunikačního konceptu se stalo motto “Pivaři všech čtvrtí, spojte se”.

Vizuální styl pro Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře

Vizuální styl pro Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře

Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře je jedinečný koncept zdravotnického zařízení, kde se na stanovení diagnózy a určení optimální léčby podílejí přední čeští odborníci v jednotlivých oborech. Díky tomu dokáží poskytovat vysoce specializovanou, komplexní, vzájemně se doplňující a individuální péči na úrovni nejnovějších vědeckých poznatků. Pro otevření nového pracoviště v areálu Waltrovka v pražských Jinonicích jsme měli za úkol navrhnout nový korporátní design, který bude zahrnovat vše od loga až po orientační systém v budově.  Vertikálně strukturované dynamické siluety mužského a ženského těla se stávají charakteristickým prvkem provázejícím značku jak na vizitkách či tiskovinách, tak na webu a v samotných interiérech nových pracovišť. Zatímco na tiskovinách je grafika barevně tónována do tělových gradientů, v industriálně minimalistickém interiéru bývalé továrny jsou velkoformátové aplikace černobílé a sladěné s dřevěnými, rovněž vertikálně členěnými prvky orientačního systému. Výsledný dojem odpovídá současným trendům puristické grafiky, respektuje prostor i charakter značky. Je totiž zřejmé, že přetěžování nesvědčí ani pohybovému aparátu, ani grafickému designu.

Betonpres představil novou vizuální identitu

Betonpres představil novou vizuální identitu

Betonpres je rodinná firma z jižních Čech, která vyrábí betonovou střešní krytinu a dodává na trh kompletní střešní systém vysoké kvality se zárukou po dobu 30 let. Majitelé firmy se u příležitosti 25. výročí založení rozhodli modernizovat značku a vizuální styl, aby lépe odrážely inovační změny ve společnosti. Strategickými cíli modernizace je upevnění pozice na trhu, příprava na expanzi do dalších regionů a rozšíření výrobní kapacity. Jedním z hlavních benefitů je také osobní a proaktivní přístup ke klientům, převážně velkoobchodům se stavebninami. Základem nové korporátní identity je erb s kohoutem na střeše. Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, proto se často objevuje jako ozdoba na štítu střech. Geometrická podoba kohouta a jeho umístění do erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň rodinnou tradici. Tyto významy podporuje i námi navržený nový slogan společnosti “Patron českých střech”. Základním písmem je font Pepi českého typografa Tomáše Brousila. Předností písma je jednoduchá elegance a dobrá čitelnost, volba minusek přispívá k přátelskému výrazu celé značky. Základní barevnost je červená, další doplňkové barvy odrážejí barevnou škálu nabízeného sortimentu. Pro společnost Betonpres jsme zpracovali kompletní grafický manuál vizuálního stylu a podíleli jsme se na implementaci (výstavní stánek, tiskové materiály apod.). Nová firemní identita byla poprvé představena na veletrhu STŘECHY PRAHA 2018, který se konal v únoru 2018.

Pražské jaro 2018

Pražské jaro 2018

Vizuální podoba hudebního festivalu Pražské jaro 2018 je i tentokrát z naší dílny. Svým pojetím navazuje na úspěšnou grafickou podobu minulého ročníku a pokračuje v konceptu „Musica Magica“. Po loňské ornitologicko-hudební exkurzi si nyní s příchodem jara do pražské kotliny přijdou na své především entomuzikologové, zkoumající fascinující tvory, v jejichž evoluci lze vystopovat zušlechťující vliv klasické hudby. Mějte tedy i letos v květnu a červnu oči i uši otevřené a pokuste se objevit interprety, kteří vám každou procházku rozkvetlou symfonickou přírodou promění ve výjimečný zážitek.

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného, pořádaný Pražským jarem o.p.s., je jako jediný festival svého druhu v Praze programově zcela věnován klavírní tvorbě. Pražskou podzimní hudební sezónu každoročně obohacuje o koncerty pianistů světového renomé. Pro festival jsme navrhli nový vizuální styl, který doplňuje a dál rozvíjí koncept Musica Magica Pražského Jara 2017. Na bájné hudební bytosti zde nahlížíme v makrodetailu jako na organickou podstatu většího celku. Tak, jako je i klavír jednou z důležitých částí velkého orchestru. 5. ročník festivalu se uskuteční v listopadu 2017 a nabídne pět klavírních koncertů světoznámých pianistů.

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50, symbol běžeckého lyžování, slaví padesát let a k této příležitosti vydává knihu. Ta obsahuje ty nejzajímavější příběhy z její historie, přináší přehled všech ročníků a spoustu dalších zajímavostí včetně unikátní kolekce obrazů, grafik, kreseb a fotografií, které vytvořilo 12 uznávaných českých autorů. Pro Jizerskou 50 jsme navrhli a zpracovali grafiku publikace, doprovodné výstavy a výstavního katalogu. Křest knihy proběhne společně s vernisáží výstavy v 12. 9. 2017 ve výstavní síni Mánes v Praze.