Jsme specialisté na vizuální prezentaci a komunikaci.

Díky dlouholetým zkušenostem a unikátní metodologii práce jsme si vybudovali výjimečné postavení na českém trhu. K jednotlivým projektům přistupujeme komplexně. Spojujeme strategický přístup s kreativitou. Výsledky naší práce pomáhají klientům k jejich úspěchu.

Náš tým

Libor Jelínek

creative director, zakladatel

Jan Šlégr

senior graphic designer

Miroslav Žáček

motion designer

Barbora Volánková

graphic designer

Zuzana Dvorská

graphic designer

Daniel Čech

designer, dtp

Petra Kodišová

project manager

Magdalena Šejdlová

office manager

Michal Richtr

managing partner, new business

Martin Holub

idea maker, copywriter

Petr Belák

graphic designer

Martin Poláček

graphic designer

Vojtěch Cejnek

graphic designer

Zdeněk Šejdl

dtp

Aneta Najmanová

project manager

Spolupracující

Grafický design

Rostislav Vaněk
Alan Záruba
Kristina Fišerová
Markéta Steinert
Vítek Škop
Daniel Korčák
Ondřej Zámiš
Helena Jiskrová
Michal Sloboda
Ondřej Zita
Pavla Nešverová
Marta Maštálková
Roman Černohous
Jana Drnková
Róbert Szabó
Lucia Blanáriková

Dtp, sazba

Lukáš Hájek
David Ryba
Matěj Kočka
Ondřej Nejedlý

Typografie

Radek Sidun

Produktový design

Jan Čapek

Programování, UX, animace, 3D

Arakis
B Digital
Tomáš Procházka
Mirek Jahoda

Strategie, naming, texty, rešerše

Ladislav Báča
Tomáš Mrkvička
Tomáš Belko
Lenka Belko
Tereza Vernerová Volná
Kateřina Přidalová
Filip Dědic
Edita Dvorská

Produkce, postprodukce

Filmservice
Studio Beep
Mojo

Fotografie

Marek Musil
Filip Šlapal
Martin Polák
Jan Ježek
Michal Linhart
w:u studio

Architektura

A1 Architects
ADR
Olgoj Chorchoj
Ladislav Lábus

Tisková produkce

Ivan Prokop

a další (ilustrace, jazykové korektury, překlady, tisková realizace...)

Reference

Finance, bankovnictví, poradenství

Air Bank, APS Holding, ASPAR CZ, Banka CREDITAS, BM Management, Britanika, CONTIN, Corsum Group, Credium, GARRIS, Home Credit, L7 Group, J&T Finance Group, Natland Group, Naviga 4, PPF, RENOMIA, TSG Investments, Unicapital

Průmysl, energetika

BEST, GUMEX, Lumius, NWR, OKD, Omnipol, TechniStone, Veolia ČR, Vodárna Plzeň, X Energie

Gastronomie, pohostinství

Cantina Moderna, Crocodille, Dock House, Eurest, Giga bar, Green House Restaurant, Nejen Bistro, Pivovar Hostivar, Pivovar Trautenberk, Porto Café Restaurant, Rynek Pankrác, Stock Plzeň - Božkov

Obchod

Endorphin Republic, Italmec, Lékárna.cz, Luxury Brand Management, p.k.Solvent (Teta drogerie, Top drogerie, Solvent), Viabel

Telekomunikace, IT, digital

CZ.NIC, T-Mobile Czech Republic, Telefónica Czech Republic, Sinfin

Doprava, logistika

AWT, CS Cargo, Helicar, L7 Group, Plzeňské městské dopravní podniky, Škoda Transportation, Time Air, Q Park Měšice

Developerské projekty

Areál Zátiší (Rodop), Forum Karlín

Zdravotnictví

Česká genetická banka, Orthoprague

Státní správa

Asociace krajů ČR, Hlavní město Praha, Malá Úpa, Městská část Praha 5, Pražská informační služba – Prague City Tourism, Prague Convention Bureau, Státní veterinární správa, Statutární město Plzeň, Uherské Hradiště

Vzdělávání, školství, věda

Akademie věd České republiky, Dynamic Sphere, Mendelova Univerzita v Brně, Městská knihovna v Praze, Ústav filmu a audiovizuální kultury Masarykovy univerzity v Brně, Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, WIN WIN

Sport, zábava

Aqua Palace Praha, Basketball Nymburk, BK Mladá Boleslav, Český florbal, Golf Hostivař, International Floorball Federation, Primátorky, Raul, SkiResort Černá hora – Pec, Žijeme Londýnem

Média, vydavatelství

Arbor Vitae, Economia, Gallery, IHNED.cz, NEWTON Media

Hudba, film, divadlo, literatura

Filmbox, Praha město literatury, Pražské jaro, Pražské Quadriennale, Rock for People, Zlín Film Festival

Galerie, muzea

Art Centrum Galerie 4, GUD – Galerie umění pro děti, Národní zemědělské muzeum, Technické muzeum v Brně

Výstavy

Ivan Lendl: Alfons Mucha (BigBoard), Radek Kratina 1928–1999 (GHMP), Judita na Kampě (Museum Kampa), Marylin (Prinz Prager Gallery), Petr Pastrňák – Bouře (Prinz Prager Gallery), Rozmarná léta Jiřího Menzela (Medialogue), Wintonovy vlaky / Winton's trains (Medialogue), Zářivý krystal – Bohumil Kubišta a české umění (Galerie výtvarných umění v Ostravě), Zrozeno v ohni (Medialogue)

Neziskové organizace

Aspen Institute Prague, Český červený kříž, SENSEN (konto Bariéry)

Novinky

Nová identita International Floorball Federation

Nová identita International Floorball Federation

Mezinárodní florbalová federace (IFF) mění po 11 letech svou vizuální identitu. Ta vznikla ve spolupráci Českého florbalu a studia Dynamo design a bude postupně implementována do identity florbalových akcí po celém světě. V dnešní zahuštěné komunikaci vyhrávají ty značky, které mají jasnou a jednoduchou tvář, které fungují v nejrůznějších kontextech a souvislostech. Uvědomuje si to také světový florbal, který se rozhodl následovat příklad ostatních sportů a výrazně zjednodušit svou identitu. K její poslední změně došlo v roce 2006. Od té doby se změnilo nejen komunikačně-mediální prostředí, ale i florbalový zeměpis. Vyjma Antarktidy se dnes hraje florbal na všech kontinentech a je důležité, aby s identitou uměli pracovat nejen v Evropě, ale třeba také v Africe, kde se florbal v posledních letech začal rozvíjet. Generální sekretář IFF John Liljelund to komentuje: „Dlouho jsme již potřebovali modernizaci identity IFF a jejích akcí. Jsme velmi pyšní, že náš nový vizuální styl tyto nároky splňuje a pomůže nám zvýšit povědomí o našem sportu. Chtěl bych poděkovat Českému florbalu a studiu Dynamo design za spolupráci při tvorbě identity, která je flexibilní, otevřenější a dobře reprezentuje jedinečnost našeho sportu.“ „Novou značku IFF lze chápat jako poměrně radikální facelift, neboť k výsledku jsme dospěli postupným odebíráním a zjednodušováním jednotlivých prvků původní značky. Dynamiku ve značce jsme podpořili náklonem písma a jeho umístěním mimo střed míčku/zeměkoule, která je patrná jen v obrysu. Důležitou součástí identity je i zúžené písmo s jednoduchou kresbou a volně dostupnou licencí. Barevnost vychází z typické tyrkysové barvy mezinárodně používaného povrchu, na kterém se florbal hraje, a v kombinaci s tmavě modrou barvou vytváří příjemný kontrast a sportovní dojem,“ vysvětluje tým Dynamo design. Změna v identitě IFF zahrnuje nejen korporátní styl samotné organizace, ale poprvé v historii světového florbalu definuje pravidla prezentace jednotlivých mezinárodních akcí IFF. Zejména se jedná o mistrovství světa. Jednotliví pořadatelé florbalových akcí budou mít i nadále volnost si vytvořit vlastní značku akce na základě přesně definovaného systému, který umožní využít vlastní barevnost a typografii. Projekt rebrandingu IFF byl realizován v osvědčené spolupráci Českého florbalu a studia Dynamo design. „Jsme rádi, že jsme mohli pomoci našimi zkušenostmi s rebrandingem celého českého florbalu a s prací na identitě mistrovství světa 2018. Naší ambicí bylo ve spolupráci s Dynamo design vytvořit moderní vzhled také pro mezinárodní federaci a všechny akce, které pořádá. Je to věc, která bude vidět po celém světě a je dobře, že v tom je velmi výrazná česká stopa. Není běžné, aby česká federace byla motorem tak výrazné změny na úrovni své světové mezinárodní organizace“ říká Filip Šuman, prezident Českého florbalu. Nová identita IFF bude nyní implementována postupně. Prvním velkým šampionátem, který s ní bude plně pracovat, bude právě domácí mužské mistrovství světa v příštím roce. To se uskuteční v prosinci 2018 v Praze.

Nové logo a vizuální styl pro Master Truck

Nové logo a vizuální styl pro Master Truck

Společnost Master Truck s.r.o nabízí profesionální služby v oblasti oprav a údržby nákladních vozidel. Funguje od roku 2009 a je součástí logistické skupiny L7 Group, pro kterou jsme vyvíjeli novou sdílenou identitu a vizuální styl. Potřeba nové vizuální identity vznikla v souvislosti s přestěhováním skupiny do Měšic u Prahy. Společnost Master Truck je především podpůrný servis pro členy skupiny a z tohoto důvodu nemá sdílenou identitu. Propojení se skupinou jsme dosáhli pomocí červenočerné barevnosti. Grafický prvek dvou šipek, který tvoří hlavní charakteristiku značky, prostupuje variabilně celým vizuálním stylem. Šipky symbolizují přesnost, dynamiku, rozvoj společnosti a odkazují na šipky naváděcích systémů. Společně s černočervenou barevnou kombinací vznikla výrazná a sebevědomá identita, která v dopravním segmentu hrdě obstojí. Pro klienta jsme připravili celou sadu aplikací definovaných v grafickém manuálu a aktivně jsme se podíleli na implementaci značky a vizuálního stylu.

Plakáty a tašky Pražského jara od února v prodeji!

Plakáty a tašky Pražského jara od února v prodeji!

Nový vizuál pro festival Pražské jaro se líbí. Líbí se dokonce tak moc, že se festival poprvé v historii rozhodl dát do prodeje limitovanou edici plakátů a tašek s motivy našich pěvců. Ptačí rodina se také rozrostla o tři nové členy: Struníka dychtivého, Cembalku jaromilnou a Tympánovce symfonického. U plakátů formátu A1 (150 Kč) a A2 (100 Kč) máte na výběr ze sedmi variant, praktická plátěná taška (50 Kč) má čtyři verze. Vše můžete zakoupit od 1. 2. 2017 přímo u nás v Dynamu, Osadní 35, Praha 7 (každý pracovní den od 9.00 do 18.00) nebo v obchůdcích Time Music v Rudolfinu a Malostranské. Navíc! Každý, kdo si přijde zakoupit zboží k nám, dostane jako dárek i poslední vydání našich novin.

Přednáška o nové značce města Plzně pro Unii grafického designu

Přednáška o nové značce města Plzně pro Unii grafického designu

Vše, co jste (ne)chtěli vědět o nové značce města Plzně a báli jste se zeptat, se dozvíte na přednášce tvůrců vizuální identity Libora Jelínka a Jana Šlégra z Dynama. Město Plzeň má novou značku, která je specifická svou jednoduchostí. Kvůli důrazu na obsah sdělení je zároveň i nekonečně se proměňujícím sloganem. Tím vznikla dynamická vizuální identita, která má pestré komunikační možnosti. Co vše předcházelo této myšlence? Jak se se značkou dále pracuje? To vše a mnohem více odhalí spoluautoři Libor Jelínek, creative director, a Jan Šlégr, grafický designér. Seminář proběhl 1. 11. 2016 v Plzni, pořadatelem byla Unie grafického designu, Depo2015 a Beneš & Michl.

Nová značka pro Home Credit

Nová značka pro Home Credit

Společnost Home Credit je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování, v 11 zemích světa má přes 60 milionů klientů. Po dvaceti letech svého působení mění Home Credit svoji značku a vizuální styl. Nová vizuální komunikace odráží vnitřní proměnu společnosti, jejímž klíčovým zájmem je posilování vztahů s klienty. Cílem redesignu bylo vystihnout nový, lidský přístup v nabízených službách společnosti a zároveň vytvořit jednoduchý a mezinárodně srozumitelný symbol. Po důkladném seznámení se s trhem a pozicí klienta jsme připravili návrhy značky a nového vizuálního stylu. Jádrem nové vizuální komunikace Home Creditu je značka, kde písmeno O zastupuje symbol úsměvu /smajlíka. Na původní značku společnosti se navazuje barevností. „Výměna lednice za úsměv má vystihnout naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům, " uvádí marketingová ředitelka společnosti Jana Studničková.

Nový vizuální styl pro festival Pražské jaro

Nový vizuální styl pro festival Pražské jaro

Ne úplně často se naskytne příležitost, kdy máme jako grafičtí designéři možnost popustit uzdu fantazii a nenechat se svazovat korporátním zadáním, barvami či jinými předdefinovanými prvky. Pražské jaro jako etablovaný festival klasické hudby to nejen umožňuje, ale přímo vyžaduje. Existuje nepřeberné množství cest a přístupů, jak hudební téma uchopit. Pro vytvoření originálního a reprezentativního vizuálního stylu bylo třeba zkoušet nové pohledy a postupy, které by jinde byly nemyslitelné i nevhodné. Dynamo Design právě takové výzvy vyhledává. Nový vizuální koncept festivalu Pražské jaro, pracovně nazvaný „Musica Magica“, přichází s jedinečným výrazovým pojetím, těžko použitelným jinde. Hudební nástroje v něm ožívají přímo před našima očima. Plynule se vpíjejí do jiných objektů, aby nakonec vytvořily nového tvora – zpěvného ptáka, symbol jara. Pěvci na vizuálech ale nejsou prvoplánovými maskoty. Jsou to tvorové žijící v hudbě a hudbou se živící. Mají svá jména a životy, společenské zvyky a rituály. Hudební fanoušci je objevují podobně jako dávné cestopisy či živočichopisné studie kdysi objevovaly fantastické živočichy. Díky kolážím, vědomě navazujícím na bohatou tradici českého surrealismu (Toyen, Štýrský, Kolář, Švankmajer), v nich nacházíme odkazy na klasické umění a zároveň prezentujeme úžasnou pestrost hudebních forem a neutuchající radost z procesu tvorby. Vizuální koncepce Pražského jara nás tak svými barvami a tvary uvádí do snového světa, existujícího mimo každodenní skutečnost, a vábí nás, abychom se nechali unášet fantazií, stejně jako je to možné na koncertech klasické hudby. Z komunikačního hlediska jde o nezaměnitelný vizuální styl, a to nejen v kontextu kulturních akcí. Výhodou je intuitivní srozumitelnost pro cílovou skupinu od tří do sta let. Střídání několika motivů pomáhá kampani zůstat svěží, udržet déle pozornost a „neokoukat se“. Nacházení každého dalšího pěvce by se dalo s nadsázkou přirovnat k módnímu chytání pokémonů. Mějte tedy příští jaro oči otevřené, uši nastražené a na svých migračních trasách pečlivě mapujte výskyt pěvců především z čeledí zpěvníkovitých a partiturních. Možná se vám podaří objevit i dosud zcela neznámé druhy.

Logo a vizuální styl pro banku CREDITAS

Logo a vizuální styl pro banku CREDITAS

Po získání bankovní licence vstoupí v lednu 2017 na trh nová bankovní značka – Banka Creditas, dosavadní hráč na poli záložen. Záložna Creditas působí v České republice od roku 1996. Nyní má téměř 20 tisíc členů, objem aktiv dosahuje více než 10 miliard korun. Nová značka bude ve své image zdůrazňovat český původ, tradici, důvěryhodnost a poctivost. Vizuální identitou chce Creditas podtrhnout svou srozumitelnost a konzervativnost. Logo, které jsme pro novou banku navrhli, pracuje s písmeny B a C, z barevného spektra využívá odstíny modré, jež symbolizují stabilitu a racionalitu. Vstup banky na trh podpoří od začátku ledna také marketingová kampaň, která bude k vidění v televizi, outdooru i na internetu. Cílit bude především na spotřebitele starších 35 let. Pobočky, jichž by v průběhu roku mělo být otevřeno celkem 16, budou umístěny ve většině krajských měst, včetně Prahy. Na návrhu designu interiérů se podílela společnost Morris design, se kterou jsme už společně pracovali na rebrandingu drogerií Teta.

Plzeňské městské dopravní podniky v novém designu

Plzeňské městské dopravní podniky v novém designu

Plzeňské městské dopravní podniky, ze 100 % vlastněné městem, představily nové logo a vizuální styl. Logo vychází z loga města Plzně, jehož základem je text a šipka. Grafickým motivem, který se prolíná celým vizuálem, je pak stavebnice, která zobrazuje vybrané plzeňské dominanty a jednotlivé trakce veřejné dopravy, které jsou charakteristické svou barevností: žlué tramvaje, zelené trolejbusy a červené autobusy. V současné době dokončujeme grafický manuál a vybrané aplikace, celý projekt brzy představíme v našem portfoliu.