Jsme specialisté na vizuální prezentaci a komunikaci.

Díky dlouholetým zkušenostem a unikátní metodologii práce jsme si vybudovali výjimečné postavení na českém trhu. K jednotlivým projektům přistupujeme komplexně. Spojujeme strategický přístup s kreativitou. Výsledky naší práce pomáhají klientům k jejich úspěchu.

Náš tým

Libor Jelínek

creative director, zakladatel

Jan Šlégr

senior graphic designer

Miroslav Žáček

motion designer

Zuzana Dvorská

graphic designer

Petra Kodišová

project manager

Aneta Najmanová

project manager

Michal Richtr

managing partner, new business

Martin Holub

idea maker, copywriter

Petr Belák

graphic designer

Martin Poláček

graphic designer

Daniel Čech

designer, dtp

Zdeněk Šejdl

dtp

Spolupracující

Grafický design

Rostislav Vaněk
Alan Záruba
Kristina Fišerová
Markéta Steinert
Vítek Škop
Daniel Korčák
Ondřej Zámiš
Helena Jiskrová
Michal Sloboda
Ondřej Zita
Pavla Nešverová
Marta Maštálková
Roman Černohous
Jana Drnková
Róbert Szabó
Lucia Blanáriková

Dtp, sazba

Lukáš Hájek
David Ryba
Matěj Kočka
Ondřej Nejedlý

Typografie

Radek Sidun

Produktový design

Jan Čapek

Programování, UX, animace, 3D

Arakis
B Digital
Tomáš Procházka
Mirek Jahoda

Strategie, naming, texty, rešerše

Ladislav Báča
Tomáš Mrkvička
Tomáš Belko
Lenka Belko
Tereza Vernerová Volná
Kateřina Přidalová
Filip Dědic
Edita Dvorská

Produkce, postprodukce

Filmservice
Studio Beep
Mojo

Fotografie

Marek Musil
Filip Šlapal
Štěpán Hon
Martin Polák
Jan Ježek
Michal Linhart
w:u studio

Architektura

A1 Architects
ADR
Olgoj Chorchoj
Ladislav Lábus

Tisková produkce

Ivan Prokop

a další (ilustrace, jazykové korektury, překlady, tisková realizace...)

Ocenění

Zlato, Effie Awards Czech Republic 2015, Kategorie Služby (Teta Drogerie)

Zlato, Zlatý středník 2014, Nejlepší firemní periodikum v sektoru průmysl a strojírenství (Gumex, časopis Géčko)

Stříbro, ADC Creative Awards 2016, Kategorie Corporate Identity (Český florbal)

Bronz, Brand New, Kategorie Best Noted 2015 (Český florbal)

Bronz, Zlatý středník 2014, Nejlepší B2B časopis a noviny (Gumex, časopis Géčko)

Bronz, Zlatý středník 2013, Nejlepší firemní publikace v sektoru: Neziskový sektor a státní správa (Prague City Tourism, výroční zpráva)

Bronz, Zlatý středník 2009, Nejlepší B2B časopis (T–Mobile, časopis Professional)

Nominace, Czech Grand Design 2013, Kategorie Grafický designer roku (Radek Kratina 1928–1999, Teta Drogerie)

Nominace, Czech Grand Design 2012, Kategorie Grafický designer roku (Rock for People, Zlín Film Festival)

Nominace, Czech Grand Design 2011, Kategorie Grafický designer roku (Praha město literatury)


Reference

Finance, bankovnictví, poradenství

Air Bank, APS Holding, ASPAR CZ, Banka CREDITAS, BM Management, Britanika, CONTIN, Corsum Group, Credium, GARRIS, Home Credit, L7 Group, J&T Finance Group, Natland Group, Naviga 4, PPF, RENOMIA, TSG Investments, Unicapital

Průmysl, energetika

BEST, GUMEX, Lumius, NWR, OKD, Omnipol, TechniStone, Veolia ČR, Vodárna Plzeň, X Energie

Gastronomie, pohostinství

Cantina Moderna, Crocodille, Dock House, Eurest, Giga bar, Green House Restaurant, Nejen Bistro, Pivovar Hostivar, Pivovar Trautenberk, Porto Café Restaurant, Rynek Pankrác, Stock Plzeň - Božkov

Obchod

Endorphin Republic, Italmec, Lékárna.cz, Luxury Brand Management, p.k.Solvent (Teta drogerie, Top drogerie, Solvent), Viabel

Telekomunikace, IT, digital

CZ.NIC, T-Mobile Czech Republic, Telefónica Czech Republic, Sinfin

Doprava, logistika

AWT, CS Cargo, Helicar, L7 Group, Plzeňské městské dopravní podniky, Škoda Transportation, Time Air, Q Park Měšice

Developerské projekty

Areál Zátiší (Rodop), Forum Karlín

Zdravotnictví

Česká genetická banka, Orthoprague

Státní správa

Asociace krajů ČR, Hlavní město Praha, Malá Úpa, Městská část Praha 5, Pražská informační služba – Prague City Tourism, Prague Convention Bureau, Státní veterinární správa, Statutární město Plzeň, Uherské Hradiště

Vzdělávání, školství, věda

Akademie věd České republiky, Dynamic Sphere, Mendelova Univerzita v Brně, Městská knihovna v Praze, Ústav filmu a audiovizuální kultury Masarykovy univerzity v Brně, Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, WIN WIN

Sport, zábava

Aqua Palace Praha, Basketball Nymburk, BK Mladá Boleslav, Český florbal, Golf Hostivař, International Floorball Federation, Primátorky, Raul, SkiResort Černá hora – Pec, Žijeme Londýnem

Média, vydavatelství

Arbor Vitae, Economia, Gallery, IHNED.cz, NEWTON Media

Hudba, film, divadlo, literatura

Filmbox, Praha město literatury, Pražské jaro, Pražské Quadriennale, Rock for People, Zlín Film Festival

Galerie, muzea

Art Centrum Galerie 4, GUD – Galerie umění pro děti, Národní zemědělské muzeum, Technické muzeum v Brně

Výstavy

Ivan Lendl: Alfons Mucha (BigBoard), Radek Kratina 1928–1999 (GHMP), Judita na Kampě (Museum Kampa), Marylin (Prinz Prager Gallery), Petr Pastrňák – Bouře (Prinz Prager Gallery), Rozmarná léta Jiřího Menzela (Medialogue), Wintonovy vlaky / Winton's trains (Medialogue), Zářivý krystal – Bohumil Kubišta a české umění (Galerie výtvarných umění v Ostravě), Zrozeno v ohni (Medialogue)

Neziskové organizace

Aspen Institute Prague, Český červený kříž, SENSEN (konto Bariéry)

Novinky

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného, pořádaný Pražským jarem o.p.s., je jako jediný festival svého druhu v Praze programově zcela věnován klavírní tvorbě. Pražskou podzimní hudební sezónu každoročně obohacuje o koncerty pianistů světového renomé. Pro festival jsme navrhli nový vizuální styl, který doplňuje a dál rozvíjí koncept Musica Magica Pražského Jara 2017. Na bájné hudební bytosti zde nahlížíme v makrodetailu jako na organickou podstatu většího celku. Tak, jako je i klavír jednou z důležitých částí velkého orchestru. 5. ročník festivalu se uskuteční v listopadu 2017 a nabídne pět klavírních koncertů světoznámých pianistů.

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50, symbol běžeckého lyžování, slaví padesát let a k této příležitosti vydává knihu. Ta obsahuje ty nejzajímavější příběhy z její historie, přináší přehled všech ročníků a spoustu dalších zajímavostí včetně unikátní kolekce obrazů, grafik, kreseb a fotografií, které vytvořilo 12 uznávaných českých autorů. Pro Jizerskou 50 jsme navrhli a zpracovali grafiku publikace, doprovodné výstavy a výstavního katalogu. Křest knihy proběhne společně s vernisáží výstavy v 12. 9. 2017 ve výstavní síni Mánes v Praze.

Nový design pro online lékárnu

Nový design pro online lékárnu

Internetový prodejce léků a hygienických přípravků Lékárna.cz představil své nové logo od Dynama. Symbol má mnoho významů, které se pojí s tématem zdraví. Můžeme v něm vidět kříž, tobolky léků, náplasti stejně jako motiv srdce. Hlavními barvami jsou zelená a žlutá, které navazují původní značku Lékárny.cz. Zelená v kombinaci se žlutou působí svěže, hřejivě a přátelsky. Souběžně s novým logem změnil e-shop také design webu. Grafickou změnou prošel i slovenský sesterský projekt MojaLekáreň.sk.

Nová vizuální identita pro společnost Helicar

Nová vizuální identita pro společnost Helicar

HELICAR a. s., člen logistické skupiny L7 Group, je významnou společností na evropském i domácím trhu přepravy vozidel, skladování a logistiky. Potřeba nové vizuální identity vznikla v souvislosti s přestěhováním skupiny do moderního areálu v Měšicích u Prahy. Propojení se skupinou jsme dosáhli pomocí stejného symbolu v logu, typografie a červenočerné barevnosti. Grafický prvek barevných šipek, jejichž použití je velmi variabilní, odkazuje na hlavní předmět podnikání, ale zároveň symbolizuje dynamický rozvoj společnosti a schopnost rychle a spolehlivě uspokojit požadavky zákazníků. Pro klienta jsme připravili celou sadu aplikací definovaných v grafickém manuálu, novou webovou prezentaci a aktivně jsme se podíleli na implementaci vizuální identity.

OMNIPOL rebranduje

OMNIPOL rebranduje

Na začátku června se na brněnském výstavišti uskutečnil mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky IDET, kde společnost OMNIPOL představila novou vizuální identitu. OMNIPOL je česká firma s historií od roku 1934 poskytující celosvětově unikátní technická řešení v oblasti obrany a bezpečnosti. Rovněž je dodavatelem a integrátorem systémů a zařízení pro potravinářský a strojírenský průmysl.   Požadavek na rebranding vznikl v souvislosti s proměnou společnosti na investiční a obchodní skupinu. S novou vizí dalšího směřování firmy vznikla i potřeba modernizace stávající značky. Nové pojetí vizuální komunikace a prezentace firmy mělo podpořit orientaci společnosti na inovace a špičkové high-tech technologie. Původní značka OMNIPOL s motivem zeměkoule byla příliš popisná a graficky zastaralá. Proto jsme motiv zeměkoule nově vyjádřili pomocí minimalistického kruhu ve světle modré barvě. Vizuální styl pracuje s motivem poledníků a rovnoběžek na podkladových modrých a bílých plochách. Naše zpracování významově navazuje na původní značku, zachovává kontinuitu s historii firmy a zároveň deklaruje inovativnost a celosvětové působení.

Nová identita International Floorball Federation

Nová identita International Floorball Federation

Mezinárodní florbalová federace (IFF) mění po 11 letech svou vizuální identitu. Ta vznikla ve spolupráci Českého florbalu a studia Dynamo design a bude postupně implementována do identity florbalových akcí po celém světě. V dnešní zahuštěné komunikaci vyhrávají ty značky, které mají jasnou a jednoduchou tvář, které fungují v nejrůznějších kontextech a souvislostech. Uvědomuje si to také světový florbal, který se rozhodl následovat příklad ostatních sportů a výrazně zjednodušit svou identitu. K její poslední změně došlo v roce 2006. Od té doby se změnilo nejen komunikačně-mediální prostředí, ale i florbalový zeměpis. Vyjma Antarktidy se dnes hraje florbal na všech kontinentech a je důležité, aby s identitou uměli pracovat nejen v Evropě, ale třeba také v Africe, kde se florbal v posledních letech začal rozvíjet. Generální sekretář IFF John Liljelund to komentuje: „Dlouho jsme již potřebovali modernizaci identity IFF a jejích akcí. Jsme velmi pyšní, že náš nový vizuální styl tyto nároky splňuje a pomůže nám zvýšit povědomí o našem sportu. Chtěl bych poděkovat Českému florbalu a studiu Dynamo design za spolupráci při tvorbě identity, která je flexibilní, otevřenější a dobře reprezentuje jedinečnost našeho sportu.“ „Novou značku IFF lze chápat jako poměrně radikální facelift, neboť k výsledku jsme dospěli postupným odebíráním a zjednodušováním jednotlivých prvků původní značky. Dynamiku ve značce jsme podpořili náklonem písma a jeho umístěním mimo střed míčku/zeměkoule, která je patrná jen v obrysu. Důležitou součástí identity je i zúžené písmo s jednoduchou kresbou a volně dostupnou licencí. Barevnost vychází z typické tyrkysové barvy mezinárodně používaného povrchu, na kterém se florbal hraje, a v kombinaci s tmavě modrou barvou vytváří příjemný kontrast a sportovní dojem,“ vysvětluje tým Dynamo design. Změna v identitě IFF zahrnuje nejen korporátní styl samotné organizace, ale poprvé v historii světového florbalu definuje pravidla prezentace jednotlivých mezinárodních akcí IFF. Zejména se jedná o mistrovství světa. Jednotliví pořadatelé florbalových akcí budou mít i nadále volnost si vytvořit vlastní značku akce na základě přesně definovaného systému, který umožní využít vlastní barevnost a typografii. Projekt rebrandingu IFF byl realizován v osvědčené spolupráci Českého florbalu a studia Dynamo design. „Jsme rádi, že jsme mohli pomoci našimi zkušenostmi s rebrandingem celého českého florbalu a s prací na identitě mistrovství světa 2018. Naší ambicí bylo ve spolupráci s Dynamo design vytvořit moderní vzhled také pro mezinárodní federaci a všechny akce, které pořádá. Je to věc, která bude vidět po celém světě a je dobře, že v tom je velmi výrazná česká stopa. Není běžné, aby česká federace byla motorem tak výrazné změny na úrovni své světové mezinárodní organizace“ říká Filip Šuman, prezident Českého florbalu. Nová identita IFF bude nyní implementována postupně. Prvním velkým šampionátem, který s ní bude plně pracovat, bude právě domácí mužské mistrovství světa v příštím roce. To se uskuteční v prosinci 2018 v Praze.

Nové logo a vizuální styl pro Master Truck

Nové logo a vizuální styl pro Master Truck

Společnost Master Truck s.r.o nabízí profesionální služby v oblasti oprav a údržby nákladních vozidel. Funguje od roku 2009 a je součástí logistické skupiny L7 Group, pro kterou jsme vyvíjeli novou sdílenou identitu a vizuální styl. Potřeba nové vizuální identity vznikla v souvislosti s přestěhováním skupiny do Měšic u Prahy. Společnost Master Truck je především podpůrný servis pro členy skupiny a z tohoto důvodu nemá sdílenou identitu. Propojení se skupinou jsme dosáhli pomocí červenočerné barevnosti. Grafický prvek dvou šipek, který tvoří hlavní charakteristiku značky, prostupuje variabilně celým vizuálním stylem. Šipky symbolizují přesnost, dynamiku, rozvoj společnosti a odkazují na šipky naváděcích systémů. Společně s černočervenou barevnou kombinací vznikla výrazná a sebevědomá identita, která v dopravním segmentu hrdě obstojí. Pro klienta jsme připravili celou sadu aplikací definovaných v grafickém manuálu a aktivně jsme se podíleli na implementaci značky a vizuálního stylu.

Plakáty a tašky Pražského jara od února v prodeji!

Plakáty a tašky Pražského jara od února v prodeji!

Nový vizuál pro festival Pražské jaro se líbí. Líbí se dokonce tak moc, že se festival poprvé v historii rozhodl dát do prodeje limitovanou edici plakátů a tašek s motivy našich pěvců. Ptačí rodina se také rozrostla o tři nové členy: Struníka dychtivého, Cembalku jaromilnou a Tympánovce symfonického. U plakátů formátu A1 (150 Kč) a A2 (100 Kč) máte na výběr ze sedmi variant, praktická plátěná taška (50 Kč) má čtyři verze. Vše můžete zakoupit od 1. 2. 2017 přímo u nás v Dynamu, Osadní 35, Praha 7 (každý pracovní den od 9.00 do 18.00) nebo v obchůdcích Time Music v Rudolfinu a Malostranské. Navíc! Každý, kdo si přijde zakoupit zboží k nám, dostane jako dárek i poslední vydání našich novin.