RAUL!

RAUL!
Kdo neskáče není Raul!
Klient
Agentura Raul se specializuje na organizování a marketingovou podporu sportovních akcí jako je Jizerská 50, veslařské Primátorky, seriál běžeckých závodů Ski Tour nebo závod horských kol Genesis Bike Prague. Raul také komunikačně zajišťuje projekt Praha sportovní.
Zadání
Vizuální identita této mladé firmy měla vyjadřovat sportovní tematiku a evokovat předmět podnikání. Zároveň se měla vyhnout podobnosti s konkrétními sporty, aby vizuální styl Raula zastřešil rozmanité aktivity firmy. Součástí zadání byl claim Champion Activation.
Přístup
S ironií a nadsázkou jsme si hráli se sportovními atributy. Zároveň jsme chtěli do vizuálu dostat určité nasazení a naléhavost, která souvisí s claimem a je pro sportovce typická. Inspiraci jsme nakonec našli ve sportovní soutěživosti, fandovství a věčné snaze vyhrávat.
Výsledek
Vznikl graficky minimlistický koncept založený na typografii. Charakteristickým prvkem vizuálního stylu je používání vět a zvolání, které odkazují na typické sportovní hlášky fanoušků. Grafika Raula křičí, fandí a povzbuzuje. Vizuálním stylem prolíná výrazná červená barva a značka v kruhu, která připomíná míč nebo další sportovní náčiní.




