Estetika a funkce v jednom.

Klient

Orthoprague je soukromá stomatologická praxe. Vznikla roku 2011, sídlí v Praze a zaměřuje se především na ortodoncii.

Zadání

V souvislosti se stěhováním do nových prostor jsme byli osloveni, abychom pro společnost zpracovali značku a vizuální styl, neboť společnost doposud neměla kvalitní vizuální prezentaci. Nová vizuální komunikace měla vyjadřovat progresivní zdravotnické zařízení, špičkové profesionální ortodontické pracoviště, které zaujímá významné postavení v rámci služeb estetické medicíny.

Přístup

Ortodoncie se v rámci zubního lékařství zaměřuje na diagnostikování, prevenci a léčbu zubních a obličejových anomálií. Nejde tedy o běžnou zubařskou praxi a proto jsme se snažili dentální téma vyjádřit odpovídajícím způsobem a jako hlavní východisko pro design jsme si zvolili princip narovnávání a růstu. Od začátku jsme také přemýšleli nad možnostmi aplikace vizuálního stylu v interiérech.

Výsledek

Pro značku jsme využili dvě hlavní nosná písmena z názvu firmy a postupným narovnáváním písmene P do dokonale kruhového O jsme ilustrovali podstatu ortodontické medicíny – funkční a estetické rovnání chrupu. Koncepci odpovídá typografie, barevnost i další prvky vizuálního stylu. S architekty jsme řešili barevnost vybavení a orientační systém v budově. Organické linie vizuálního stylu se uplatňují vedle tiskovin, elektronické prezentace, také v interiéru nových prostor a vytváří tak nezaměnitelný ráz prostředí kliniky.






V novém vizuálním stylu jsme navrhli kompletní sadu tiskovin, orientační a naváděcí systém a grafiku v interiéru.