Sazka vsadila na Dynamo

Tradiční loterijní společnost Sazka se postupně proměňuje v moderní zábavní společnost se širokou nabídkou papírových i digitálních loterií, losů a her. S tím stoupá i důležitost atraktivní prezentace nejen v masmédiích a POS, ale také na internetu, v mobilních aplikacích a na sociálních sítích.

V roce 2020 Sazka spustila novou image kampaň se sloganem Nekonečný svět zábavy a současně s tím přikročila také k inovaci vizuální identity značky. Její součástí se stal systém emotikonů (“smíšků”), které do komunikace přinášejí výraznější prvky hravosti.

Dynamo pro Sazku vyvinulo nejen designové řešení emotikonů, ale i scénáře pro jejich interakce a využití v motion aplikacích. Sazka tak bude v nejbližší době tři čtvrtiny české populace oslovovat nejen výší výher a širokým portfoliem herních a sázkových příležitostí, ale i veselejší tváří.
 

Animace: UPP



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.