PF 2024

Začátek nového roku bývá příležitostí ohlédnout se za tím minulým. Pojďte se s námi mrknout, jak vypadal rok 2023 v Dynamu.



Nebankovní platební instituce Akcenta se specializací na firemní devizové obchody za 25 let své existence vyrostla v silného mezinárodního hráče. Nyní od nás dostala nové logo a vizuální identitu, která jí pomůže v dalším růstu v Evropě i na dalších kontinentech.

Na jaře představila TV Prima svou novou streamovací platformu prima+ s naší vizuální identitou a samozřejmě novým logem. Zdá se nám, že jí to na obrazovkách a displejích docela sluší, co myslíte?

Nadace Proměny Karla Komárka pod naším vedením sama prošla výraznou vizuální proměnou. Nyní působí jako přátelská, svěží a energická značka, která oslovuje každého, komu není lhostejné prostředí, ve kterém žije.

V pivovaru Hostivar se celý rok nesl ve znamení velké desítky. Kulaté narozeniny provázela řada aktivit, které zastřešovala naše kampaň “Fans” a celá série nových vizuálů. Oslavy vyvrcholily koncem letních prázdnin na velkolepém Hostivar Festu, kterému jsme také dali nepřehlédnutelnou tvář.

Intenzivní byla spolupráce s holdingem Czechoslovak Group (CSG), pro který jsme vyvinuli novou vizuální identitu včetně redesignu loga. Náš koncept se promítl i do designu nového webu, firemních profilů, prezentačních materiálů a samozřejmě výročních zpráv.

Pro investiční fond J&T ARCH jsme vytvořili koncept exkluzivní výroční zprávy, jejíž součástí je lifestylová publikace “Bok po boku”. Potvrzuje se tak, že klienti, kterým nechybí odvaha jít vlastní cestou, dosahují výjimečných výsledků.

Energetická společnost ČEZ nás pověřila aktualizací korporátní identity a vytvořením nového vizuálního stylu, který podpoří vizi Čisté Energie Zítřka ve veškeré komunikaci.

Vizuální identitu a celou komunikační kampaň pro XVII. všesokolský slet jsme vytvořili ve spolupráci s Jaromírem 99. Červencový termín se kvapem blíží, a tak se s našimi vizuály budete setkávat stále častěji. Třeba vás inspirují i k vlastní účasti, i když nácvik sletových skladeb už asi nestihnete.

V každém případě vám do nového roku přejeme nejen hodně zdraví pro tělo i ducha, ale také úspěchů jak v osobním životě, tak v byznysu. Bude-li to vaše společnost nebo vaše značka potřebovat, rádi vám k tomu pomůžeme dobrým designem.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.