Nová tvář Sazky

V druhé polovině roku 2022 se nejoblíbenější česká loterijní společnost SAZKA začala postupně modernizovat a přecházet na digitální platformy. Dynamo proto navrhlo sjednocení korporátní identity mateřské značky a podznaček, jehož součástí je i facelift loga.

Se žlutou koulí a zelenomodrým symbolem litery S se nyní pojí wordmark vysázený novým písmem Sazka Sans od Vojtěcha Říhy. To svými elegantními proporcemi s větší světlostí dává Sazce přívětivější charakter.

Úpravy se promítly do označování všech loterií, losů, her i sportovních sázek a e-sportu. Nevyhnuly se ani dalším službám a produktům včetně telefonního operátora SAZKAmobil. V rámci nové identity jsou také nastavena pravidla pro vytváření dalších podznaček. V některých případech je ale záměrně zdůrazněna kontinuita s dosavadní podobou. To je patrné nejvíce u Sportky, která je dlouhodobě tahounem celého portfolia.

Důležitým doplňkem identity jsou charaktery tzv. smíšků, rozpustilých průvodců po světě nekonečné zábavy. Ti podobně jako třeba mimoňové ve známé filmové sérii vnášejí do vizuálního stylu Sazky pořádnou porci radosti a optimismu. Hrají nejen ve statických vizuálech, ale hlavně v animacích a videu. Pomáhají tak značce získávat sympatie v místech prodeje, na webu, v korporátních materiálech i na dárkových předmětech a také v interní komunikaci.



Nový wordmark a písmo Sazka Sans od Vojtěcha Říhy





My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.