Nová banka jede na max!
Expobank CZ se po převzetí skupinou CREDITAS přejmenovala na Max banku. Stala se tak jednou z mála bank s českým majitelem na našem trhu. Spolu se změnou názvu banky přišel i požadavek na vytvoření nové značky a vizuální komunikace, které by odpovídaly vizi moderní online banky pro každého.
Nové logo je řešeno čistě typograficky v písmu Degular, které umožňuje flexibilní práci s proměnlivou velikostí i sílou řezu. Na tom je založen celý vizuální styl, který využívá velkou variabilitu fontu pro maximalizaci dopadu jednotlivých nabídek. Ty se objevují ve fluidně tvarovaných boxech, které se plynule proměňují podle toho, jakou váhu má sdělení a jaký prostor poskytují jednotlivé mediální formáty. Princip maximální efektivity je podpořen i zvýrazněním slova Max v samotném logu a sloganem “Dej to na Max!”
Pro samotnou identitu i komunikaci jsme vyladili kombinaci pěti barev (jasně modrá, tmavě modrá, zelená, fialová a studená šedá), které vytvářejí zcela unikátní barevný kód nové značky.





