Co jamka, to originál

Hostivařský golfový areál vstoupil do sezóny 2022 pod novým názvem Galerie Golf Hostivař. Cílem rebrandingu je výraznější odlišení od konkurence a budování povědomosti o unikátním charakteru hřiště. Jedná se vlastně o osmnáctijamkovou galerii pod širým nebem, ve které vystavují renomovaní autoři jako Stanislav Kolíbal, Karel Malich, David Černý a další. Každá hra se tak stává nejen sportovním a společenským, ale i kulturním zážitkem.

V klíčových vizuálech, které nový positioning areálu komunikují, se objevují typické golfové rekvizity jako hole, rukavice nebo “fangle”. Jejich ztvárnění ale navozuje dojem, že se staly součástí světa moderního umění. To reflektuje i slogan, který celý rebranding zastřešuje – Co jamka, to originál.

Dynamická vizuální identita navazuje na logo, v němž třířádkově uspořádanou typografii doplňují křivky, znázorňující tvary greenů. Kromě základní barevně neutrální verze logo získalo i výraznější podoby s využitím žluté, modré a zelené barvy. Tvary greenů zároveň vytvářejí masky pro ořez fotografií v informačních materiálech.

Nová vizuální identita se postupně uplatňuje v merkantiliích, merchandisingu a tištěné i digitální komunikaci. Stává se také základem nového orientačního a navigačního systému.











My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.