Ezpada dostala vizuální identitu pro 21. století

Švýcarsko-česká společnost Ezpada, obchodující s komoditami po celém světě, oslavila v nedávné době zásadní úspěch. Stala se plnohodnotným členem newyorské akciové burzy Nasdaq. Prezentace nového loga společnosti na ikonickém místě na Times Square bylo vyvrcholením procesu změny celkové prezentace a komunikace spolu s kompletním rebrandingem.

Dosavadní charakter prezentace neodpovídal významu a postavení společnosti Ezpada, která nebyla vnímána jako silný hráč a lídr trhu.
Bylo třeba posílit image firmy adekvátními moderními výrazovými prostředky.

Základním symbolem nového loga byl zvolen motiv zeměkoule s protisměrnými šipkami kroužícími kolem jako vyjádření globálního působení společnosti i ztvárnění podstaty tradingového podnikání. Typografie a barevnost navazuje sice na původní logo, obojí však prošlo značnou modernizací. Abeceda Sharp Sans vyhovuje svou kresbou dnešním požadavkům pro použití v digitálním světě i tištěných formátech.
Výrazným prvkem nového vizuálního stylu je tzv. focus, který svým kruhovým tvarem koresponduje s logem a symbolizuje schopnost Ezpady detailně se zaměřit na specifické trhy, příležitosti a komodity.

Dynamo zpracovalo zcela nový web, který strukturou, informačním obsahem i celkovým řešením odpovídá významu a postavení firmy jako respektovanému obchodnímu partneru i perspektivnímu zaměstnavateli.
Ezpada tak podpořila svou vizi další expanze
 



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.