27. Český lev. Do třetice všeho dobrého.

Již třetí rok v řadě stojí Dynamo za návrhem vizuální podoby prestižních filmových cen Český lev. Oproti předchozím ročníkům letos vznikl úplně nový vizuální styl. Při hledání originálního konceptu jsme se rozhodli prozkoumat étos české lidové kultury a jeho nejčastější projev - zobrazení idealizovaného venkovského života. Tento příměr k české kinematografii nám přišel příhodný a při dalším prozkoumávání tématu nás inspiroval tradiční cibulák s modro-bílým dekorem.

Náš senior graphic designer Jan Šlégr k tomu za sebe podotkl: „Vytváření vizuálního stylu pro Českého lva je vždy pocta a zároveň slušná výzva. Letos jsme zapátrali hlouběji v kořenech. Inspirovali jsme idealizovanou představou venkova i tím, co se za posledních 150 let stalo typickým designovým prvkem většiny domácností. Vzpomněli jsme si na poličky v kuchyních našeho dětství a spojili Českého lva s legendárním cibulákem. Toto propojení je poměrně překvapivé a výrazné osvěžení komunikace celého ročníku.”

Náš nový vizuální styl se propsal jak do komunikace soutěže v tisku a OOH, tak do televizích upoutávek. Rovněž jsme navrhli krátké animace, které divákům představují oceňované kategorie. Ty můžete vidět v přímém přenosu České televize během slavnostního galavečera. Předávání Českých lvů, výročních cen České filmové a televizní akademie, letos proběhne 7. března 2020 v pražském Rudolfinu.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.