Luxury Brand Management


Luxury Brand Management


Design pro zástupce světových módních značek.

Klient

Mezinárodní skupina Luxury Brand Management (LBM) je středoevropským lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavním orientací na dámskou a pánskou módu, šperky a hodinky. Působí v České republice, Polsku, Maďarsku, Slovenku, Rakousku a Německu. Provozuje butiky s luxusními značkami Hublot, Audemars Piguet, Vertu, TAG Heuer, Bell&Ross, Zenith a Boucheron a je vlastníkem franšíz na prodej zboží módních značek jako Salvatore Ferragamo, Zegna, La Perla, Versace, Bottega Veneta, Valentino, Giorgio Armani nebo Tod‘s.

Zadání

V souvislosti s expanzí firmy vznikla i potřeba nové značky, jejíž dosavadní podoba přestala vyhovovat nárokům společnosti. Měli jsme vytvořit odpovídající vizuální identitu, která by posílila důvěryhodnost skupiny LBM v daném segmentu a vybudovala obraz mezinárodně významné firmy, která zastupuje nejprestižnější světové značky.

Přístup

Rešerše vizuální komunikace v módním segmentu byla výchozím bodem našich úvah. Bylo jasné, že máme vytvořit identitu, která bude mít všechny atributy luxusu a výjimečnosti. Zároveň bylo důležité vnímat LBM jako zastřešující značku pro silné a zvučné brandy s vlastní výraznou vizuální identitou. Proto bylo vhodné, aby LBM působila více neutrálně a ostatním značkám nekonkurovala.

Výsledek

Navrhli jsme vizuální styl postavený na klasickém typograficky řešeném logu vyjadřujícím tradici, konzervativnost a exkluzivitu. Vizuální styl jsme podpořili nadstandartním polygrafickým provedením. Volba perleťových a černých papírů, ražba, slepotisk, technologie sítotisku a vysoká gramáž materiálů umocňují celkový dojem luxusu. Zpracovali jsme grafický manuál, realizovali výrobu základních tiskovin a navrhli grafiku v interiéru sídla společnosti.