Galerie Golf Hostivař


Galerie Golf Hostivař


Hostivařský golfový areál vstoupil do sezóny 2022 pod novým názvem a s novou vizuální identitou.

Chci se dozvědět víc



Kromě základní barevně neutrální verze logo získalo i výraznější podoby s využitím žluté, modré a zelené barvy. Tvary greenů zároveň vytvářejí masky pro ořez fotografií v informačních materiálech.




Co jamka, to originál

Klient

Golf Hostivař (nyní působící pod názvem Galerie Golf Hostivař) je moderní městské golfové hřiště situované ve východní části Prahy. Nabízí kompletní golfovou průpravu od úplných začátků, přes získání zkoušky golfové způsobilosti a nabytí herních dovedností na hřišti veřejné golfové akademie, až po možnost hry na znormovaném 18jamkovém hřišti. V areálu se nachází také rozsáhlý driving range (pozn. cvičná louka), který nabízí možnost tréninku jak z venkovních, tak i z krytých odpališť.

Zadání

V roce 2022 se golfový areál nechal unést svou láskou k umění a přijal tak jméno své venkovní galerie — Galerie Golf Hostivař. Po dvaceti letech tak vstoupil do nové éry. Tato změna by se ovšem neobešla bez kompletního rebrandingu, jehož hlavním cílem bylo výraznější odlišení od konkurence a budování povědomosti o unikátním charakteru hřiště právě díky jeho venkovní galerii, ve které vystavují renomovaní autoři jako Stanislav Kolíbal, Karel Malich, David Černý a další. Každá hra se tak stává nejen sportovním a společenským, ale i kulturním zážitkem.

Přístup

Výše zmíněnou filozofii propojení světa golfu a umění nejlépe vystihuje nový slogan, který celý rebranding zastřešuje — “Co jamka, to originál.” Překvapivé souvislosti a neočekávané průniky golfu a umění se pak postupně objevují v rámci vizuální identity, orientačního systému nebo v mediální komunikaci.

Výsledek

Nové logo využívá třech linií opisujících tvary skutečných greenů na místním hřišti a  třířádkově uspořádaným typografickým názvem. Zvolený systém linií dobře reaguje i v rámci tzv. dynamické identity — tedy loga, které má při zachování stejného principu více podob. Mění se jak skladba linií (tvary greenů), tak i barevné provedení s využitím žluté, modré a zelené barvy. Mezi klíčovými komunikačními motivy se pak objevují typické golfové rekvizity jako rukavice, hole nebo “fangle”, které prozrazují, že jejich majitel není jen vášnivým hráčem golfu, ale i umělcem, který tvoří ve svém ateliéru. Není tedy divu, že malba či jiné výtvarné techniky zanechají své stopy i na golfovém vybavení.