Czechoslovak Group
Czechoslovak Group
Červený symbol ochranného štítu reflektuje hlavní poslání značky, kterým je zajišťovat stabilitu a bezpečnost svobodného světa.
Díky symbolu štítu bylo možné vytvořit odlišující grafické prvky pro jednotlivé divize Defence, Ammo+, Mobility, Aerospace a Business Projects.
Vizuální styl doplňují detaily loga jako prostorového metalického objektu.
Důležitou součástí nové identity byl také nový web, který připravilo studio BlackFish.
Nová identita je precizně definována v online grafickém manuálu na platformě BrandCloud. Ten slouží zároveň jako Hub pro marketingová oddělení celé skupiny.
Nová éra, nová identita
Klient
CSG (Czechoslovak Group) je průmyslově-technologická skupina, která provozuje výrobní kapacity v osmi zemích na třech kontinentech a exportuje své produkty do celého světa. Podporuje rozvoj tradičních i nově vzniklých společností, jež se věnují obranné i civilní průmyslové výrobě, obchodu a servisním službám. Do portfolia skupiny patří také ikonické značky jako Fiocchi, Tatra nebo Prim.
Zadání
V uplynulých letech se skupina díky úspěšným akvizicím výrazně rozrostla. Vytvořením nového loga a vizuální identity chce klient akcentovat svou proměnu v silného mezinárodního hráče s globálními ambicemi.
Výsledek
Základem nové identity je logo, ve kterém je nová typografie zkratky CSG doplněna názvem Czechoslovak Group v dominantnější pozici. Důležitým grafickým prvkem je červený symbol štítu. Ten tvarově navazuje na kruhovou kresbu písmen CSG a vytváří těžiště celého loga. Oproti stávajícímu přináší nové logo větší dynamiku, zdůrazňuje sílu značky a komunikuje přínos firmy pro společnost. Skupina CSG tak získala moderní a inovativní identitu, která odráží její novou vizi a poslání na trhu.