Banka CREDITAS 2018 – Taková čísla jinde nenajdete


Banka CREDITAS 2018 – Taková čísla jinde nenajdete





Taková čísla jinde nenajdete

Klient

Banka CREDITAS vstoupila na bankovní trh v roce 2017. Předtím fungovala jako největší česká záložna. Se vstupem na bankovní trh došlo ke kompletnímu rebrandingu, který se týkal loga a korporátní identity, veškerých prezentačních a komunikačních materiálů i samotných poboček.

Zadání

V návaznosti na rebranding jsme byli pověřeni také vytvořením komunikační strategie a launch kampaně nové banky. Její ústřední myšlenkou byla otázka “Pracují Vaše peníze tak tvrdě jako Vy?” Rychle rostoucí počet klientů i rozšiřující se produktová nabídka ovšem vyžadovala follow-up, který buduje povědomí o značce a prohlubuje positioning „nejlepší banka pro efektivní zhodnocení úspor“.

Výsledek

Vyvinuli jsme novou komunikační kampaň “Taková čísla jinde nenajdete”. Dvojí význam tohoto příslibu se vztahuje jednak k nabízené výši úroků při zhodnocení úspor, jednak k unikátní grafické podobě číslic, kterou jsme vyvinuli jako součást brand identity. Ve virtuálním světě obřích 3D čísel se v kampani pohybuje bankéř, ztvárněný populárním divadelním a televizním hercem Josefem Pejchalem. Ten se již stal nezaměnitelnou tváří Banky CREDITAS ve všech médiích. Součástí kampaně je i microsite vetsivynos.cz s tzv. výnosovou kalkulačkou, na které si každý může snadno spočítat výši výnosu na různých spořicích produktech podle výše vkladu a doby jeho trvání. Z konceptu se stala integrovaná kampaň s rozsáhlým nasazením v televizi a online médiích, na sociálních sítí, v tisku, outdooru. Pochopitelně se projevila i na pobočkách banky, na bankovním webu a v aplikaci mobilního bankovnictví.

Komunikační strategii i kreativní koncept vytvořil tým Dynama, na realizaci spotu jsme spolupracovali s režisérem Štěpánem FOK Vodrážkou, produkcí Filmservice a postprodukčním studiem R.U.R.