TechniStone

Rok: 2011

Tým: Libor Jelínek, Tomáš Cikán, Michal Plíhal, Zdeněk Šejdl, Eva Beránková, Michal Richtr

TechniStone

Rok: 2011

Tým: Libor Jelínek, Tomáš Cikán, Michal Plíhal, Zdeněk Šejdl, Eva Beránková, Michal Richtr

Upevnění pozice na globálním trhu.

Klient

Technistone a.s. je špičkový evropský výrobce technického kamene, vhodného pro vysoce odolné, spolehlivé, hygienické a exkluzivní kuchyňské desky, koupelnové obklady, dlažby aj. Průmyslově vyráběný materiál je vlastnostmi velmi podobný přírodnímu kameni a v moderní architektuře je žádanou komoditou. Původně česká firma vznikla v roce 1991 v Hradci Králové a dnes úspěšně působí na globálním trhu.

Zadání

V roce 2011 přichází s novým vlastníkem, společností M. L. Moran, i nová vize strategického rozvoje společnosti – prosadit Technistone mezi světovou špičku ve výrobě umělého kamene. Jeho vize byla oprávněná, neboť ve stejném období firma vyvinula nejbělejší umělý kámen na trhu. Proto bylo nutné, aby silnou pozici progresivního inovátora podpořil také design a globálně srozumitelná vizuální image firmy. Firma uspořádala výběrové řízení a vyzvala i nás.

Přístup

Naše práce začala rešerší vizuálních a komunikačních pravidel v daném oboru a analýzou konkurence. Ukázalo se, že v daném oboru je základem profesionální image firmy kromě dobré značky také kvalitní fotobanka. Stanovili jsme si strategii definovanou klíčovými pojmy jako preciznost a špičková kvalita, jedinečný design a přírodní charakter produktu. To nám poskytlo vhodné východisko pro definici obrazového materiálu, významnou součást vizuální identity Technistonu.

Výsledek

Vznikl sofistikovaný vizuální styl, pro který je kromě značky a základních prvků jako písmo a barevnost charakteristická i fotobanka. Novou značku jsme pojali jako stylizovaný perspektivní pohled na kuchyňskou linku, ostrost hran pak evokuje preciznost zpracování materiálu. Fotobanka je postavena na fotografických triádách – detail umělého kamene Technistone, jeho paralela v přírodních motivech a konkrétní provedené realizaci.

Bezprostředně po uvedení nového vizuálního stylu zvýšila firma meziroční objem exportu o více než 18 %.

Technistone dnes úspěšně vyváží své produkty do více než 75 zemí na 5 světových kontinentech.

"Novou korporátní identitu přijali obchodní partneři i zákazníci lehce a s nadšením. Výrazný image Technistone je vnímán jako nezaměnitelný a unikátní. Nárůst zahraniční klientely o více než 18 % je důkazem pozitivního efektu této změny.“

— Radek Průša, předseda představenstva Technistone



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.