Lorem ipsum dolor sit amet redesign tak na dva řádky

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Český původ, tradice, poctivost

Podtitulek
Družstevní záložna CREDITAS, která úspěšně působila na českém trhu již od roku 1996, vstoupila na trh na začátku roku 2017 v nové podobě jako Banka CREDITAS. V souvislosti s transformací záložny na banku vznikla i potřeba rebrandingu, který by adekvátním způsobem podpořil proměnu společnosti ve stabilní a důvěryhodnou bankovní instituci.

Více o projektu

Nová tvář i prostředí

Zážitek pro páníčky a mazlíčky
Maloobchodní síť chovatelských potřeb Super zoo se za pomoci nového loga, vizuální identity a in-store designu rozhodla vykročit vstříc svým zákazníkům a představit jim všední nákupy na kamenných prodejnách jako příjemnou činnost, kterou budou chtít opakovat. Tato nová vizuální prezentace a redesign prodejen významně podpořili expanzi Super zoo. Celkový počet prodejen Super zoo v Česku tak stoupl na 130 a tržby značky se navýšily o 27 %.

Více o projektu

V hlavní roli syneroglyfy

Vizuální stavebnice pro stavební společnost SYNER
Stavebně inženýrská společnost postavená na principech rodinné firmy za 30 let své existence vyrostla do jednoho z největších hráčů na trhu. Má na kontě téměř 700 staveb v Česku i v zahraničí. Cílem redesignu bylo modernizovat celou vizuální identitu i samotné logo, zatraktivnit prezentaci značky a sjednotit komunikaci holdingu SYNER Group. Podmínkou bylo zachování určité návaznosti na původní značku, především pokud jde o barevnost.

Více o projektu

Odvaha vzít to na sebe

Český basketbal nemluví jen česky
Jak by měla vypadat komunikační značka a vizuální styl národní basketbalové federace, která chce těžit z úspěchů na reprezentační i klubové úrovni? Jak vyjádřit charakter, který dává vyniknout individualitám, schopným pracovat pro tým? Jak vystihnout inteligenci, kreativitu, sebevědomí a další vlastnosti, které mění sport na životní styl?

Více o projektu

Tetě to sluší!

Lépe vypadat, lépe prodávat
Řetězec drogerií Teta po dvaceti letech téměř diskontní prezentace nastartoval k mohutné expanzi maloobchodní sítě. Klíčem bylo omlazení značky a navození příjemného zážitku z nakupování. Nové řešení, založené na žensky citlivé harmonii barev, tvarů a písma, umožnilo jasné odlišení od konkurence a po implementaci do exteriérů i interiérů prodejen přineslo okamžitě skokový nárůst obratu o více než 30%

Více o projektu

Sebevědomý sport s vizí do budoucna

V - Volejbal - Vítězství
Český volejbalový svaz (ČVS), který je již téměř sto let garantem rozvoje volejbalu na území ČR, se v roce 2018 představil pod novým názvem Český volejbal a s novým dynamickým logem i vizuální identitou. Hlavním důvodem redesignu byla potřeba sjednotit a modernizovat podobu prezentace českého volejbalu a vstoupit tak do podvědomí veřejnosti jako barevný, dynamický a přátelský sport.

Více o projektu

Inovace a lidský přístup na prvním místě

Symbol úsměvu / Je libo smajlíka? / Důvod k úsměvu
Společnost Home Credit byla založena v roce 1997 a zpočátku poskytovala výhradně úvěry na nákup spotřební elektroniky. Postupem času se z malé firmy z Hustopečí stal jeden z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. V roce 2017, k oslavě 20 let fungování, se společnost rozhodla změnit vizáž, aby tak efektivně komunikovala svou vnitřní proměnu, novou filozofii a zároveň tak posílila vztahy se zákazníky.

Více o projektu

Symbol s mnoha významy

Zdraví nás baví
Společnost Lékárna.cz vznikla v roce 1999 jako informační portál o lécích a jen o pár let později se stala také prvním e-shopem svého druhu ve střední evropě. V roce 2017 se firma rozhodla updatovat svou značku i web, aby tak podpořila svou pozici lídra na trhu. V novém logu je typografický název doplněn o kříž, který je odjakživa tradičním znakem lékařů a lékáren, ovšem díky originálnímu provedení v sobě tato stylizace skrývá ještě řadu dalších významů spojených se zdravím.

Více o projektu

TBD

Citlivá evoluce
Ačkoliv byla česká sklárna Moser mezi zákazníky vždy považována za jednu z nejlepších, cíl dominovat světový trh společnost motivovala k rebrandingu.

Více o projektu

Lorem Ipsum is simply dummy

Text of the printing and typesetting industry
Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Více o projektu

Lorem Ipsum is simply dummy

Text of the printing and typesetting industry
Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Více o projektu

Lorem Ipsum is simply dummy

Text of the printing and typesetting industry
Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Více o projektu

Lorem Ipsum is simply dummy

Text of the printing and typesetting industry
Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Více o projektu

CTA nadpis – něco ve smyslu "Svěřte vaši značku do rukou profesionálů s dlouholetými zkušenostmi."