Teta drogerie

Řetězec drogerií Teta, který provozuje společnost p.k.Solvent, rozšířil v roce 2012 svou síť o prodejny Schlecker, čímž více pronikl do velkých měst. Dosavadní tvář Teta drogerie nemohla obstát v konkurenci, a tak došlo k logickému kroku celkového redesignu. Ten si kladl za cíl zatraktivnit značku pro současné zákaznice i širší cílovou skupinu, zvýšit úroveň prodeje a celkově zpříjemnit nákup.

 

V souladu s novým positioningem jsme navrhli komplexní vizuální komunikaci značky Teta. Redesign začal u samotného loga, které je složeno ze čtyř překrývajících se lístků, které dohromady tvoří květ. Evokují svěžest a vůni přírody a zároveň připomínají vzorník, či vějíř barev. Logo tak komunikuje pestrost nabídky prodejen.

 

Jasné barvy působí pozitivně, navozují vřelou a příjemnou atmosféru při nakupování. Barevnost a měkkost lístků je doplněna písmem Aniuk, celý vizuální styl působí žensky a jemně.

 

Náš design prošel před zahájením rebrandingu důkladným kvalitativním i kvantitativním testováním u cílové skupiny, ve kterém jednoznačně obstál.

 

Zpracovali jsme kompletní grafický manuál značky a jednotného vizuálního stylu drogerie Teta, navrhli jsme design firemního magazínu, zákaznické karty, výlohy prodejen a supervizovali jsme řešení jejich interiérů.

 

Za nový vizuální styl Teta drogerie jsme byli nominováni na cenu Czech Grand Design 2013, v roce 2015 získal projekt rebrandingu zlatou Effie v kategorii Ostatní služby.

 

„Po rebrandingu sítě drogerií Teta vzrostly tržby v nových prodejnách v průměru o 25 %. Nový vizuální styl tak pomohl realizovat vizi našeho dalšího fungování a expanze.“

David Vejtruba, ředitel marketingu p.k.Solvent

 

Design a vybavení prodejen: Moris design