Air Bank

Skupina PPF, jedna z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě, se rozhodla vstoupit na český retailový trh s novou bankou. Chce nabídnout lidem nový model bankovnictví založený na srozumitelnosti, otevřenosti a jednoduchosti.

 

Koncem roku 2009 jsme byli vyzváni, abychom vytvořili jednoduchou značku a vizuální styl pro banku nové generace s názvem Air Bank. Název byl zvolen pro svou otevřenost a pozitivní asociace.

 

Nová značka je tvořena typografickým řešením názvu a lomítkem mezi slovy. Je jednoduchá a otevřená jako je i nabídka služeb a celková komunikace banky. Základní barevnost jsme navrhli kombinaci svěží zelené a kontrastní černé, tedy kombinace, která nemá v českém bankovnictví obdobu.

 

V průběhu téměř dvou let jsme pro Air Bank zpracovali kompletní grafický manuál, design platebních karet, spolupracovali jsme na designu poboček či webových stránek a zrealizovali jsme kompletní sadu formulářů, smluv či výpisů z účtů.

 

Dnes je Air Bank nejúspěšnější, nejvýdělečnější a nejvyhledávanější novou bankou v ČR s více než 400 tisíci klienty.

 

„Tým Dynamo design výborně pochopil a ztvárnil naši vizi unikátní nové banky. I díky této spolupráci a kvalitnímu výsledku předčil vstup Air Bank na trh veškerá očekávání. Dnes víme, že design je jedním z klíčových pilířů našeho úspěchu.“

Jakub Petřina, ředitel marketingu Air Bank

 

www.airbank.cz