Omnipol

Rok: 2017

Tým: Libor Jelínek, Petr Belák, Jan Šlégr, Mirek Žáček, Michal Richtr, Zdeněk Šejdl, Petra Kodišová

Omnipol

Rok: 2017

Tým: Libor Jelínek, Petr Belák, Jan Šlégr, Mirek Žáček, Michal Richtr, Zdeněk Šejdl, Petra Kodišová

Hi-tech s tradicí od roku 1934.

Klient

Společnost OMNIPOL a.s. poskytuje unikátní technická řešení v oblasti obrany a bezpečnosti. Je také dodavatelem a integrátorem systémů a zařízení pro potravinářský a strojírenský průmysl. OMNIPOL je ryze česká firma s tradicí a zkušenostmi od roku 1934. V současnosti má stabilní pozici na mezinárodním trhu a je vyhledávaným dodavatelem.

Zadání

V souvislosti s proměnou společnosti na investiční a obchodní skupinu, novou vizí rozvoje firmy a rekonstrukcí sídla vznikla potřeba rebrandingu, modernizace značky a sjednocení vizuálního stylu dceřiných společností. Nové pojetí vizuální komunikace a prezentace firmy mělo vystihovat orientaci společnosti na inovace a špičkové high-tech technologie, rozvoj výrobních kapacit a posilování společnosti jako vysoce specializovaného a významného dodavatele na globálním trhu.

Přístup

Ze studie redesignu vyplynulo, že pro společnost by bylo žádoucí, aby původní značka z roku 1934 prošla zásadnějšími změnami. Od faceliftu jsme se postupně ubírali k radikálnějšímu, výrazně jednoduššímu řešení. Pro budování obrazu globální, technologické firmy bylo klíčové motiv zeměkoule zachovat. Postupně jsme ji stylizovali a rozvíjeli pro použití ve značce a ve vizuálním stylu.

Výsledek

Novému vizuálnímu stylu proto dominuje motiv zeměkoule. V minimalistické podobě je součástí značky a jako podkladový motiv se uplatňuje i ve vizuálním stylu. Naše pojetí rozvíjí původní příběh značky, zachovává kontinuitu v motivu a barevnosti. Nová značka a vizuální styl moderním způsobem deklaruje inovativnost a celosvětové působení společnosti. Pravidla užívání jsme definovali v grafickém manuálu v aplikaci BrandCloud a podíleli jsme se na první vlně implementace, která kromě tiskovin a dárkových předmětů zahrnovala také aplikace v prostoru nově rekonstruovaného sídla společnosti.

Grafický manuál značky a vizuálního stylu jsme zpracovali v tištěné podobě a v online apliklaci BrandCloud.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.