Sokol je moderní už 160 let

Sokolské jednoty po celé republice v únoru zahájily oslavy 160. výročí založení této tělocvičné organizace. Dynamo připravilo komunikační kampaň a spolu s fotografkou Markétou Navrátilovou vytvořilo sérii výročních motivů. Prezentuje spektrum aktivit, které jsou atraktivní pro dnešní mladou generaci, a jejich pojetí je zcela současné. Navzdory úctyhodnému stáří celé organizace je totiž téměř polovina ze 160 000 členů mladších 18 let.

Kampaň se bude během celého roku objevovat jak v médiích, tak na internetu a sociálních sítích. Jednotlivé motivy představují skutečné členy Sokola při cvičení či oblíbených sportech. Nejedná se jen o gymnastiku a posilování, ale i jógu, šerm nebo parkúr. Jednotlivé vizuály vždy doplňuje titulek, který zároveň vyjadřuje dlouhodobou snahu vést Čechy k pohybu a společné aktivitě. Být vzorem člověka silného tělem i duchem totiž vždy bylo v DNA sokolské organizace, jejíž členové se zapsali do historie nejen při formování českého národa ještě za Rakouska-Uherska, ale také během protifašistického odboje.

Po obnovení komunisty zakázané činnosti se Sokol rychle stal jednou z nejvýznamnějších sportovních i společenských organizací v Čechách. O jeho životaschopnosti svědčí prudký růst a omlazování členské základny i úspěchy sokolských sportovců na mezinárodním poli včetně olympijských her. Tomu odpovídá i nový jednotný vizuální styl, který rovněž pochází z dílny Dynama.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.