Sazka fandí olympijským nadějím

Loterijní společnost Sazka v rámci svého partnerství s Českým olympijským týmem podpořila naše sportovce na ZOH v Pekingu. V komunikační kampani se představili smajlíci, kteří nově reprezentují vizuální styl Sazky. Designové řešení těchto emotikonů i scénáře animovaných sponzorských vzkazů vyvinulo Dynamo, které spolupracovalo s digitální agenturou Symbio a postprodukčním studiem UPP.

V olympijské kampani si s chutí zkouší různé disciplíny a spolu s fanoušky drží palce našim nadějím. Na ledě excelují chvíli jako krasobruslaři, chvíli jako hokejisté a nevynechají ani stále populárnější curling. V další verzi se řítí dolů ledovým korytem jako bobisté nebo kličkují po svahu jako lyžaři a snowboardcrossaři. Na webu fandisesazkou.cz doplňují živé vysílání ze Sazka studia, tlumočí vzkazy, uvádějí silné olympijské příběhy nebo propagují podporu talentů.

Smajlíci do sportu i sázení vnášejí prvky hravosti a radosti ze hry i z výhry. Množství překvapivých situací, akcí či proměn a bohatá škála jejich výrazů dodává komunikaci Sazky emocionální dimenzi, která koresponduje s konceptem Nekonečný svět zábavy. Nenechte si ujít jeho další pokračování.






My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.