Revoluce v digitálním bankovnictví

Richee je první bankovní multiplatformní aplikace na českém trhu. Přináší all-in-one banking, kdy klient vidí své účty napříč podporovanými bankami a přitom je ovládá z jediného místa – mobilní aplikace. Umí vytvářet statistiky, kategorizovat příjmy a výdaje i synchronizovat jejich historii. Problém jí nedělá ani provádět platby a lze si zřídit i Richee kartu.

Richee také umožňuje přivydělat si nějakou tu korunu. Po založení účtu se na něm bude zůstatek úročit 1,5 procenty. Richee dbá i na bezpečnost, takže aplikace může být zabezpečená heslem, otiskem prstu nebo skenem obličeje.

Novým technologiím u nás v Dynamu fandíme a proto jsme rádi, že jsme se na vývoji této jedinečné aplikace mohli podílet. Nejdřív jsme pro klienta vymysleli jméno aplikace, pak navrhli logo a vizuální styl včetně sady ikon a nakonec jsme se podíleli i na vzhledu samotné aplikace.


Další novinky

26. Febiofest: jedny oči nestačí!

26. Febiofest: jedny oči nestačí!

Mezinárodní filmový festival Praha – Febiofest představil první hosty a filmy svého 26. ročníku, který se bude konat na konci března 2019 v Praze a začátkem dubna v 15 regionálních městech Česka. Současně populární herečka Jiřina Bohdalová, která na zahájení Febiofestu obdrží cenu Kristián, spolu se zakladatelem a prezidentem festivalu Fero Feničem pokřtila nový vizuální styl i koncept kampaně festivalu, který vyvinulo Dynamo. Ústředním motivem kampaně jsou černobílé portréty mladých diváků se dvěma páry očí. Jejich zdvojený zrak má svou neobvyklostí nejen přitáhnout pozornost k festivalu, ale zároveň vyjadřuje ústřední myšlenku, propagující bohatost festivalového menu: Bude toho k vidění tolik, že jedny oči nestačí. Vizuální styl respektuje pro festival typickou žluto-černo-bílou barevnost, která se promítá jak do výrazného, hypnoticky působícího grafického vzoru, tak do specificky deformované typografie. Samotné slovní znění názvu festivalu je proto nově doplněno i novou grafickou značkou, která bude Febiofest provázet při dalších ročnících.

Redesign vizuální identity Mendelovy univerzity v Brně

Redesign vizuální identity Mendelovy univerzity v Brně

Mendelova univerzita v Brně, zkráceně MENDELU, je díky založení v roce 1919 nejstarší vysokou školou svého zaměření v České republice. Univerzitu dnes tvoří pět fakult a jeden vysokoškolský ústav. Název nese škola po zakladateli genetiky a objeviteli základních zákonů dědičnosti Gregoru Johannu Mendelovi. Pro univerzitu jsme u příležitosti blížícího se významného výročí zpracovali redesign loga, sjednotili značky fakult, navrhli nové značky pro zkratku MENDELU a vytvořili nový jednotný vizuální styl. Z předložených řešení se MENDELU rozhodla jít cestou evoluce a zvolila redesign značky, který více navazoval na minulé logo. Cílem bylo zachovat hlavní motiv zelených kuliček hrachu, které odkazují na výzkum genetiky a dědičnosti G. J. Mendela. A protože se motiv čtyř hrášků, symbolizující čtyři fakulty v době vzniku původní značky, během deseti let užívání zažil, navrhli jsme použití motivu kuliček do celého systému značek MENDELU včetně fakult. Ty si zachovávají svou dosavadní barevnost, která prezentuje jejich zaměření. Sjednocením všech značek fakult pod zkratku MENDELU spolu s motivem hrášků se také vyřešil původní problém nutnosti vždy používat společně logo fakulty a logo univerzity. Nový vizuální styl pracuje s dominantním kruhem, čímž se propojuje s hrášky ve značce. Více informací o projektu naleznete v našem portfoliu.

26. Český lev

26. Český lev

Dynamo stojí druhý rok po sobě za přípravou vizuální podoby filmových cen Český lev. Vizuální styl navazuje na loňský, jehož součástí byla premiérová podoba nové sošky. Ta zůstává i nadále dominantním prvkem vizuálu, nemění se ani typografie. „Hollywoodsky hvězdnou stylizaci 25. ročníku střídá záměrně provokativní barevnost i grafika, která narušuje ‚glamour‘ klišé obdobných slavnostních večerů,“ uvádí autoři Libor Jelínek a Jan Šlégr a dodávají: „V novém vizuálu se prolíná hned několik inspirací – prázdná bílá scéna, červený koberec, filmová klapka s charakteristickými šikmými pruhy, cirkusové šapitó i póza lva na křišťálovém podstavci.“ Vizuál vychází i ze scénografického řešení, jehož autorem je scénograf Martin Chocholoušek. Červenobílá geometrická grafika je spojena se skleněnou lví soškou. V loňském roce se výroba křišťálové sošky lva vrátila do sklárny Rückl, autorem ceny je Rony Plesl, umělecký ředitel sklárny Rückl. Slavnostní ceremoniál 26. ročníku Českého lva, výročních cen České filmové a televizní akademie (ČFTA), proběhne v sobotu 23. března 2019 ve Dvořákově síni pražského Rudolfina.

PF 2019

PF 2019

Nejen nový design, ale i dobrý vstup do nového roku, hodně úspěchů a spokojenosti i nezbytného štěstí přeje všem celý tým Dynama. Těšíme se, že se nám i v roce 2019 podaří společně tvořit věci, na které budou moci být naši klienti pyšní a které jejich byznysu přinesou jednoznačný prospěch. A ať všem přitom zbyde dost času i energie na vše, co máte rádi a na všechny, které máte rádi.


My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.