PF 2019

Nejen nový design, ale i dobrý vstup do nového roku, hodně úspěchů a spokojenosti i nezbytného štěstí přeje všem celý tým Dynama.

Těšíme se, že se nám i v roce 2019 podaří společně tvořit věci, na které budou moci být naši klienti pyšní a které jejich byznysu přinesou jednoznačný prospěch.

A ať všem přitom zbyde dost času i energie na vše, co máte rádi a na všechny, které máte rádi.


Další novinky

26. Český lev

26. Český lev

Dynamo stojí druhý rok po sobě za přípravou vizuální podoby filmových cen Český lev. Vizuální styl navazuje na loňský, jehož součástí byla premiérová podoba nové sošky. Ta zůstává i nadále dominantním prvkem vizuálu, nemění se ani typografie. „Hollywoodsky hvězdnou stylizaci 25. ročníku střídá záměrně provokativní barevnost i grafika, která narušuje ‚glamour‘ klišé obdobných slavnostních večerů,“ uvádí autoři Libor Jelínek a Jan Šlégr a dodávají: „V novém vizuálu se prolíná hned několik inspirací – prázdná bílá scéna, červený koberec, filmová klapka s charakteristickými šikmými pruhy, cirkusové šapitó i póza lva na křišťálovém podstavci.“ Vizuál vychází i ze scénografického řešení, jehož autorem je scénograf Martin Chocholoušek. Červenobílá geometrická grafika je spojena se skleněnou lví soškou. V loňském roce se výroba křišťálové sošky lva vrátila do sklárny Rückl, autorem ceny je Rony Plesl, umělecký ředitel sklárny Rückl. Slavnostní ceremoniál 26. ročníku Českého lva, výročních cen České filmové a televizní akademie (ČFTA), proběhne v sobotu 23. března 2019 ve Dvořákově síni pražského Rudolfina.

Pražské jaro 2019

Pražské jaro 2019

Vizuální koncept festivalu Pražské jaro od roku 2017 přichází s jedinečným výrazovým pojetím z dílny Dynama. Hudební nástroje v něm ožívají přímo před našima očima, plynule se vpíjejí do jiných objektů, aby nakonec vytvořily nové živé organismy, typické symboly jara. Vizuální koncepce díky kolážím, vědomě navazujícím na bohatou tradici českého surrealismu (Toyen, Štýrský, Švankmajer), vábí diváka do snového světa, mimo každodenní skutečnost a k prožitkům srovnatelným s poslechem klasické hudby. V roce 2017 byl představen vizuál zpěvného ptactva z říše „Musica Magica“, navazující ročník byl ve znamení hudebních brouků a v roce 2019 se můžeme těšit na ukázky z herbáře Muzikobotaniky.

Revoluce v digitálním bankovnictví

Revoluce v digitálním bankovnictví

Richee je první bankovní multiplatformní aplikace na českém trhu. Přináší all-in-one banking, kdy klient vidí své účty napříč podporovanými bankami a přitom je ovládá z jediného místa – mobilní aplikace. Umí vytvářet statistiky, kategorizovat příjmy a výdaje i synchronizovat jejich historii. Problém jí nedělá ani provádět platby a lze si zřídit i Richee kartu. Richee také umožňuje přivydělat si nějakou tu korunu. Po založení účtu se na něm bude zůstatek úročit 1,5 procenty. Richee dbá i na bezpečnost, takže aplikace může být zabezpečená heslem, otiskem prstu nebo skenem obličeje. Novým technologiím u nás v Dynamu fandíme a proto jsme rádi, že jsme se na vývoji této jedinečné aplikace mohli podílet. Nejdřív jsme pro klienta vymysleli jméno aplikace, pak navrhli logo a vizuální styl včetně sady ikon a nakonec jsme se podíleli i na vzhledu samotné aplikace.

Taková čísla jinde nenajdete

Taková čísla jinde nenajdete

Banka CREDITAS od začátku září spustila novou kampaň "Taková čísla jinde nenajdete", kterou se chce profilovat jako specialista na zhodnocení úspor. Komunikační strategii i kreativní koncept vytvořilo Dynamo, které je zároveň autorem loga a vizuálního stylu banky. Dynamo mělo na starosti i launch této nové bankovní značky v roce 2017 a letos svou práci obhájilo ve výběrovém řízení. Nyní pokračuje jako hlavní partner banky pro komunikaci. Kampaň "Taková čísla jinde nenajdete" se odehrává ve světě velkých čísel, typických pro tuto značku. Kromě samotné výše úroků jsou čísla zajímavá právě svou nezaměnitelnou grafikou, speciálně vytvořenou jako součást vizuálního stylu a nyní převedenou do 3D. Roli reprezentanta banky získal Josef Pejchal, se kterým se klienti mohou setkat na televizních obrazovkách, na internetu i v pobočkách. Součástí kampaně je i microsite vetsivynos.cz, na které si každý může spočítat skutečný výnos při různých výších a délkách vkladu na různé spořicí produkty. Právě tzv. výnosová kalkulačka hraje důležitou roli v celé kampani. Tým Dynama ve složení Martin Holub, Jan Šlégr, Michal Richtr, Tomáš Zajac a Petra Švecová na přípravě kampaně spolupracoval s režisérem Štěpánem FOK Vodrážkou, produkcí Filmservice a postprodukčním studiem R.U.R. Dynamo touto kampaní pokračuje v nastoleném trendu, kdy svým klientům nabízí nejen vytvoření brandingu a vizuálního stylu, ale také fullservice při zajištění komunikačních kampaní.


My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.