OMNIPOL rebranduje

Na začátku června se na brněnském výstavišti uskutečnil mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky IDET, kde společnost OMNIPOL představila novou vizuální identitu.

OMNIPOL je česká firma s historií od roku 1934 poskytující celosvětově unikátní technická řešení v oblasti obrany a bezpečnosti. Rovněž je dodavatelem a integrátorem systémů a zařízení pro potravinářský a strojírenský průmysl.
 
Požadavek na rebranding vznikl v souvislosti s proměnou společnosti na investiční a obchodní skupinu. S novou vizí dalšího směřování firmy vznikla i potřeba modernizace stávající značky. Nové pojetí vizuální komunikace a prezentace firmy mělo podpořit orientaci společnosti na inovace a špičkové high-tech technologie.

Původní značka OMNIPOL s motivem zeměkoule byla příliš popisná a graficky zastaralá. Proto jsme motiv zeměkoule nově vyjádřili pomocí minimalistického kruhu ve světle modré barvě. Vizuální styl pracuje s motivem poledníků a rovnoběžek na podkladových modrých a bílých plochách. Naše zpracování významově navazuje na původní značku, zachovává kontinuitu s historii firmy a zároveň deklaruje inovativnost a celosvětové působení.


Další novinky

Taková čísla jinde nenajdete

Taková čísla jinde nenajdete

Banka CREDITAS od začátku září spustila novou kampaň "Taková čísla jinde nenajdete", kterou se chce profilovat jako specialista na zhodnocení úspor. Komunikační strategii i kreativní koncept vytvořilo Dynamo, které je zároveň autorem loga a vizuálního stylu banky. Dynamo mělo na starosti i launch této nové bankovní značky v roce 2017 a letos svou práci obhájilo ve výběrovém řízení. Nyní pokračuje jako hlavní partner banky pro komunikaci. Kampaň "Taková čísla jinde nenajdete" se odehrává ve světě velkých čísel, typických pro tuto značku. Kromě samotné výše úroků jsou čísla zajímavá právě svou nezaměnitelnou grafikou, speciálně vytvořenou jako součást vizuálního stylu a nyní převedenou do 3D. Roli reprezentanta banky získal Josef Pejchal, se kterým se klienti mohou setkat na televizních obrazovkách, na internetu i v pobočkách. Součástí kampaně je i microsite vetsivynos.cz, na které si každý může spočítat skutečný výnos při různých výších a délkách vkladu na různé spořicí produkty. Právě tzv. výnosová kalkulačka hraje důležitou roli v celé kampani. Tým Dynama ve složení Martin Holub, Jan Šlégr, Michal Richtr, Tomáš Zajac a Petra Švecová na přípravě kampaně spolupracoval s režisérem Štěpánem FOK Vodrážkou, produkcí Filmservice a postprodukčním studiem R.U.R. Dynamo touto kampaní pokračuje v nastoleném trendu, kdy svým klientům nabízí nejen vytvoření brandingu a vizuálního stylu, ale také fullservice při zajištění komunikačních kampaní.

Český volejbal představil novou vizuální identitu

Český volejbal představil novou vizuální identitu

Český volejbalový svaz (ČVS) je oficiálním představitelem českého volejbalu a uznávanou organizací v rámci Mezinárodní volejbalové federace (FIVB). Sdružuje pod sebou beach volejbal, mini volejbal a snow volejbal a je garantem rozvoje volejbalu na území ČR s téměr stoletou historií. V České republice se mu věnují desetitisíce hráčů všech herních úrovní i věkových kategorií. Impulz ke změně identity je součástí dlouhodobé vize a budoucí strategie a vzešel od nového předesedy ČVS Marka Pakosty, který zastává tuto funkci od r. 2017. Důvodem pro změnu loga a celé vizuální identity ČVS byla potřeba modernizovat podobu prezentace této organizace a představit český volejbal jako silný, sebevědomý sport s dlouhou historií a vizí do budoucna. Podstatnou součástí zadání bylo i grafické sjednocení podznaček pro extraligy, beach volejbal, snow volejbal a minivolejbal. Klíčová byla i změna názvu ve značce na “Český volejbal”, což naplňuje vizi prezentovat se více jako sport než svaz či federace. Klíčovými slovy pro změnu identity ČVS nebyla tradice, ale modernost a dynamika. Proto jsme se při vytváření nového loga Českého volejbalu záměrně vyhnuli pouhému faceliftu stávajícího symbolu štítu se zakomponovaným míčem, sítí a národní vlajkou. Naším cílem bylo vytvořit dynamický sportovní brand, který by naplňoval novou vizi Českého volejbalu. K tomuto účelu jsme navrhli symbol, jenž svou podobou reprezentuje základní atributy volejbalu, odkazuje na národní symboliku a zároveň funguje jako jednoduchá a rozlišitelná obrazová zkratka. Barevným variováním nového symbolu jsme dosáhli odlišení jednotlivých podznaček při zachování vizuální jednoty. Hlavním motivem nového loga je odražený volejbalový míč, který svou trajektorií vykresluje písmeno V. Odraz symbolizuje smeč a získaný bod. Písmeno V odkazuje na slova “volejbal” a “vítězství”. Zvolená barevnost posiluje vnímání Českého volejbalu jako zaštiťující národní organizace pro tento sport. Dynamika nové vizuální identity je podpořena asymetrií v symbolu, nakloněnou typografií, fotografiemi hráčů v typických pózách a červeno-modrými pruhy procházejícími napříč jednotlivými aplikacemi.

Spojili jsme síly pro Spojovnu

Spojili jsme síly pro Spojovnu

Dynamo navázalo na dlouhodobou spolupráci s pivovary Hostivar a Trautenberk a vyvinulo nejen logo, ale i celý vizuální styl a komunikační koncept Spojovny, nové restaurace s pivovarem, která byla začátkem května 2018 otevřena na rozhraní pražských čtvrtí Kunratic, Chodova a Šeberova. Právě hledání společné řeči při setkávání (nejen) místních obyvatel, návštěvníků různých profesí i chuťových preferencí určilo charakter celého konceptu a dalo mu i jméno. Logo využívá motiv spojených půllitrů, v němž je zároveň skryto písmeno S. Vizuální styl značky doplňuje černobílý pattern složený z ikon, znázorňujících nejrůznější aspekty každodenního života návštěvníků, ať přicházejí z blízkého business centra, studentských kolejí nebo okolních čtvrtí a obcí. Všechny tyto prvky jsou využity i v interiéru restaurace a na tiskovinách od menu po pivní tácky či na oblečení personálu, podobně jako charakteristicky stylizovaná mapka tří “zakládajících” čtvrtí. Jejich role se promítá i do názvů “domácích” piv - pro začátek ve Spojovně uvařili Kunratického Študáka, Chodovského KravaťákaŠeberovského Fešáka. Zastřešujícím sloganem celého komunikačního konceptu se stalo motto “Pivaři všech čtvrtí, spojte se”.

Vizuální styl pro Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře

Vizuální styl pro Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře

Centrum pohybové medicíny Pavla Koláře je jedinečný koncept zdravotnického zařízení, kde se na stanovení diagnózy a určení optimální léčby podílejí přední čeští odborníci v jednotlivých oborech. Díky tomu dokáží poskytovat vysoce specializovanou, komplexní, vzájemně se doplňující a individuální péči na úrovni nejnovějších vědeckých poznatků. Pro otevření nového pracoviště v areálu Waltrovka v pražských Jinonicích jsme měli za úkol navrhnout nový korporátní design, který bude zahrnovat vše od loga až po orientační systém v budově.  Vertikálně strukturované dynamické siluety mužského a ženského těla se stávají charakteristickým prvkem provázejícím značku jak na vizitkách či tiskovinách, tak na webu a v samotných interiérech nových pracovišť. Zatímco na tiskovinách je grafika barevně tónována do tělových gradientů, v industriálně minimalistickém interiéru bývalé továrny jsou velkoformátové aplikace černobílé a sladěné s dřevěnými, rovněž vertikálně členěnými prvky orientačního systému. Výsledný dojem odpovídá současným trendům puristické grafiky, respektuje prostor i charakter značky. Je totiž zřejmé, že přetěžování nesvědčí ani pohybovému aparátu, ani grafickému designu.


My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.