Nové logo a vizuální styl pro Master Truck

Společnost Master Truck s.r.o nabízí profesionální služby v oblasti oprav a údržby nákladních vozidel. Funguje od roku 2009 a je součástí logistické skupiny L7 Group, pro kterou jsme vyvíjeli novou sdílenou identitu a vizuální styl. Potřeba nové vizuální identity vznikla v souvislosti s přestěhováním skupiny do Měšic u Prahy. Společnost Master Truck je především podpůrný servis pro členy skupiny a z tohoto důvodu nemá sdílenou identitu. Propojení se skupinou jsme dosáhli pomocí červenočerné barevnosti.

Grafický prvek dvou šipek, který tvoří hlavní charakteristiku značky, prostupuje variabilně celým vizuálním stylem. Šipky symbolizují přesnost, dynamiku, rozvoj společnosti a odkazují na šipky naváděcích systémů. Společně s černočervenou barevnou kombinací vznikla výrazná a sebevědomá identita, která v dopravním segmentu hrdě obstojí. Pro klienta jsme připravili celou sadu aplikací definovaných v grafickém manuálu a aktivně jsme se podíleli na implementaci značky a vizuálního stylu.


Další novinky

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného, pořádaný Pražským jarem o.p.s., je jako jediný festival svého druhu v Praze programově zcela věnován klavírní tvorbě. Pražskou podzimní hudební sezónu každoročně obohacuje o koncerty pianistů světového renomé. Pro festival jsme navrhli nový vizuální styl, který doplňuje a dál rozvíjí koncept Musica Magica Pražského Jara 2017. Na bájné hudební bytosti zde nahlížíme v makrodetailu jako na organickou podstatu většího celku. Tak, jako je i klavír jednou z důležitých částí velkého orchestru. 5. ročník festivalu se uskuteční v listopadu 2017 a nabídne pět klavírních koncertů světoznámých pianistů.

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50, symbol běžeckého lyžování, slaví padesát let a k této příležitosti vydává knihu. Ta obsahuje ty nejzajímavější příběhy z její historie, přináší přehled všech ročníků a spoustu dalších zajímavostí včetně unikátní kolekce obrazů, grafik, kreseb a fotografií, které vytvořilo 12 uznávaných českých autorů. Pro Jizerskou 50 jsme navrhli a zpracovali grafiku publikace, doprovodné výstavy a výstavního katalogu. Křest knihy proběhne společně s vernisáží výstavy v 12. 9. 2017 ve výstavní síni Mánes v Praze.

Nový design pro online lékárnu

Nový design pro online lékárnu

Internetový prodejce léků a hygienických přípravků Lékárna.cz představil své nové logo od Dynama. Symbol má mnoho významů, které se pojí s tématem zdraví. Můžeme v něm vidět kříž, tobolky léků, náplasti stejně jako motiv srdce. Hlavními barvami jsou zelená a žlutá, které navazují původní značku Lékárny.cz. Zelená v kombinaci se žlutou působí svěže, hřejivě a přátelsky. Souběžně s novým logem změnil e-shop také design webu. Grafickou změnou prošel i slovenský sesterský projekt MojaLekáreň.sk.

Nová vizuální identita pro společnost Helicar

Nová vizuální identita pro společnost Helicar

HELICAR a. s., člen logistické skupiny L7 Group, je významnou společností na evropském i domácím trhu přepravy vozidel, skladování a logistiky. Potřeba nové vizuální identity vznikla v souvislosti s přestěhováním skupiny do moderního areálu v Měšicích u Prahy. Propojení se skupinou jsme dosáhli pomocí stejného symbolu v logu, typografie a červenočerné barevnosti. Grafický prvek barevných šipek, jejichž použití je velmi variabilní, odkazuje na hlavní předmět podnikání, ale zároveň symbolizuje dynamický rozvoj společnosti a schopnost rychle a spolehlivě uspokojit požadavky zákazníků. Pro klienta jsme připravili celou sadu aplikací definovaných v grafickém manuálu, novou webovou prezentaci a aktivně jsme se podíleli na implementaci vizuální identity.


My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.