Nová značka pro Home Credit

Společnost Home Credit je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování, v 11 zemích světa má přes 60 milionů klientů. Po dvaceti letech svého působení mění Home Credit svoji značku a vizuální styl.

Nová vizuální komunikace odráží vnitřní proměnu společnosti, jejímž klíčovým zájmem je posilování vztahů s klienty. Cílem redesignu bylo vystihnout nový, lidský přístup v nabízených službách společnosti a zároveň vytvořit jednoduchý a mezinárodně srozumitelný symbol.

Po důkladném seznámení se s trhem a pozicí klienta jsme připravili návrhy značky a nového vizuálního stylu. Jádrem nové vizuální komunikace Home Creditu je značka, kde písmeno O zastupuje symbol úsměvu /smajlíka. Na původní značku společnosti se navazuje barevností.

„Výměna lednice za úsměv má vystihnout naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům, " uvádí marketingová ředitelka společnosti Jana Studničková.

TV spot: Oliver Agency


Další novinky

Pražské jaro 2018

Pražské jaro 2018

Vizuální podoba hudebního festivalu Pražské jaro 2018 je i tentokrát z naší dílny. Svým pojetím navazuje na úspěšnou grafickou podobu minulého ročníku a pokračuje v konceptu „Musica Magica“. Po loňské ornitologicko-hudební exkurzi si nyní s příchodem jara do pražské kotliny přijdou na své především entomuzikologové, zkoumající fascinující tvory, v jejichž evoluci lze vystopovat zušlechťující vliv klasické hudby. Mějte tedy i letos v květnu a červnu oči i uši otevřené a pokuste se objevit interprety, kteří vám každou procházku rozkvetlou symfonickou přírodou promění ve výjimečný zážitek.

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného, pořádaný Pražským jarem o.p.s., je jako jediný festival svého druhu v Praze programově zcela věnován klavírní tvorbě. Pražskou podzimní hudební sezónu každoročně obohacuje o koncerty pianistů světového renomé. Pro festival jsme navrhli nový vizuální styl, který doplňuje a dál rozvíjí koncept Musica Magica Pražského Jara 2017. Na bájné hudební bytosti zde nahlížíme v makrodetailu jako na organickou podstatu většího celku. Tak, jako je i klavír jednou z důležitých částí velkého orchestru. 5. ročník festivalu se uskuteční v listopadu 2017 a nabídne pět klavírních koncertů světoznámých pianistů.

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50, symbol běžeckého lyžování, slaví padesát let a k této příležitosti vydává knihu. Ta obsahuje ty nejzajímavější příběhy z její historie, přináší přehled všech ročníků a spoustu dalších zajímavostí včetně unikátní kolekce obrazů, grafik, kreseb a fotografií, které vytvořilo 12 uznávaných českých autorů. Pro Jizerskou 50 jsme navrhli a zpracovali grafiku publikace, doprovodné výstavy a výstavního katalogu. Křest knihy proběhne společně s vernisáží výstavy v 12. 9. 2017 ve výstavní síni Mánes v Praze.


My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.