Malá Úpa s velkým srdcem

Krkonošské středisko Malá Úpa dostalo novou dominantu. Na vrcholech místních sjezdovek se objevil “srdeční” instagram point, který ohlašuje launch komunikační značky Moje Malá Úpa. Kompletní vizuální styl z dílny Dynama má podpořit charakter rodinného horského resortu, který díky provozovateli SKIMU nabízí pestrou paletu služeb a zážitků v zimě i v létě.

Základem vizuálního stylu je motiv srdce, který je po vzoru Amorova šípu doplněn o nejrůznější motivy jako lyže, hůlky, jídelní příbory nebo klíče. Záměrně “neotesaná” výtvarná stylizace vychází z materiálů a tvarů, které se na horách uplatňují. Skvěle ji doplňuje výrazná typografie OC Revolt s českou customizací, doplňkovým písmem je Work Sans. Sada originálních piktogramů ve stejném stylu pak vytváří základ pro infografiku a tištěné i elektronické informační materiály.

Kromě základní červenočerné kombinace je pro další podznačky a propagační předměty vytvořena škála trendy barev převážně v šedomodrých nebo žlutozelených odstínech. Jednotlivé motivy se budou postupně objevovat jak v samotném skiareálu, tak v infocentrech nebo horalské expozici v Centru Hořec. Samozřejmostí bude i atraktivní merchandising.









My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.