Show must go on: Logo a vizuální styl Stages Hotelu Prague

Dynamo vytvořilo vizuální identitu pro nový lifestylový hotel STAGES, postavený v těsném sousedství O2 areny a O2 universum. Díky této poloze cílí na návštěvníky kulturních a sportovních akcí a poskytuje také zázemí pro kongresovou turistiku.

Filozofií STAGES hotelu je dopřát hostům stejný pocit, jaký zažívají skutečné hvězdy na scéně. Pobyt v hotelu by se měl stát zážitkem sám o sobě, stejně jako návštěva koncertu. To vyjadřuje i slogan Experience Unplugged.

Dominantou vizuálního stylu i klíčovým prvkem loga je motiv soustředných kruhů v několika zářivě barevných kombinacích. Symbol odkazuje jak na samotné dispoziční řešení hotelu, tak na estetiku neonových poutačů či typické tvarosloví vinylových desek. Celý systém doplňuje grafika inspirovaná světelnou show, jak ji známe z koncertních pódií.

Dynamo na projektu téměř dva roky spolupracovalo se studiem ADR, autorem architektonického řešení hotelu. Postupně jsme vyvinuli samotný název, slogan, logo, koncept interiérového designu i orientační a navigační systém. Jde tedy o jedinečný a ucelený koncept vizuální identity, aplikovaný od loga na střeše přes hlavní lobby až po grafický design v interiérech pokojů, restaurace či na chodbách.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.