Betonpres představil novou vizuální identitu

Betonpres je rodinná firma z jižních Čech, která vyrábí betonovou střešní krytinu a dodává na trh kompletní střešní systém vysoké kvality se zárukou po dobu 30 let. Majitelé firmy se u příležitosti 25. výročí založení rozhodli modernizovat značku a vizuální styl, aby lépe odrážely inovační změny ve společnosti. Strategickými cíli modernizace je upevnění pozice na trhu, příprava na expanzi do dalších regionů a rozšíření výrobní kapacity. Jedním z hlavních benefitů je také osobní a proaktivní přístup ke klientům, převážně velkoobchodům se stavebninami.

Základem nové korporátní identity je erb s kohoutem na střeše. Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, proto se často objevuje jako ozdoba na štítu střech. Geometrická podoba kohouta a jeho umístění do erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň rodinnou tradici. Tyto významy podporuje i námi navržený nový slogan společnosti “Patron českých střech”.

Základním písmem je font Pepi českého typografa Tomáše Brousila. Předností písma je jednoduchá elegance a dobrá čitelnost, volba minusek přispívá k přátelskému výrazu celé značky. Základní barevnost je červená, další doplňkové barvy odrážejí barevnou škálu nabízeného sortimentu.

Pro společnost Betonpres jsme zpracovali kompletní grafický manuál vizuálního stylu a podíleli jsme se na implementaci (výstavní stánek, tiskové materiály apod.). Nová firemní identita byla poprvé představena na veletrhu STŘECHY PRAHA 2018, který se konal v únoru 2018.


Další novinky

Pražské jaro 2019

Pražské jaro 2019

Vizuální koncept festivalu Pražské jaro od roku 2017 přichází s jedinečným výrazovým pojetím z dílny Dynama. Hudební nástroje v něm ožívají přímo před našima očima, plynule se vpíjejí do jiných objektů, aby nakonec vytvořily nové živé organismy, typické symboly jara. Vizuální koncepce díky kolážím, vědomě navazujícím na bohatou tradici českého surrealismu (Toyen, Štýrský, Švankmajer), vábí diváka do snového světa, mimo každodenní skutečnost a k prožitkům srovnatelným s poslechem klasické hudby. V roce 2017 byl představen vizuál zpěvného ptactva z říše „Musica Magica“, navazující ročník byl ve znamení hudebních brouků a v roce 2019 se můžeme těšit na ukázky z herbáře Muzikobotaniky.

Revoluce v digitálním bankovnictví

Revoluce v digitálním bankovnictví

Richee je první bankovní multiplatformní aplikace na českém trhu. Přináší all-in-one banking, kdy klient vidí své účty napříč podporovanými bankami a přitom je ovládá z jediného místa – mobilní aplikace. Umí vytvářet statistiky, kategorizovat příjmy a výdaje i synchronizovat jejich historii. Problém jí nedělá ani provádět platby a lze si zřídit i Richee kartu. Richee také umožňuje přivydělat si nějakou tu korunu. Po založení účtu se na něm bude zůstatek úročit 1,5 procenty. Richee dbá i na bezpečnost, takže aplikace může být zabezpečená heslem, otiskem prstu nebo skenem obličeje. Novým technologiím u nás v Dynamu fandíme a proto jsme rádi, že jsme se na vývoji této jedinečné aplikace mohli podílet. Nejdřív jsme pro klienta vymysleli jméno aplikace, pak navrhli logo a vizuální styl včetně sady ikon a nakonec jsme se podíleli i na vzhledu samotné aplikace.

Taková čísla jinde nenajdete

Taková čísla jinde nenajdete

Banka CREDITAS od začátku září spustila novou kampaň "Taková čísla jinde nenajdete", kterou se chce profilovat jako specialista na zhodnocení úspor. Komunikační strategii i kreativní koncept vytvořilo Dynamo, které je zároveň autorem loga a vizuálního stylu banky. Dynamo mělo na starosti i launch této nové bankovní značky v roce 2017 a letos svou práci obhájilo ve výběrovém řízení. Nyní pokračuje jako hlavní partner banky pro komunikaci. Kampaň "Taková čísla jinde nenajdete" se odehrává ve světě velkých čísel, typických pro tuto značku. Kromě samotné výše úroků jsou čísla zajímavá právě svou nezaměnitelnou grafikou, speciálně vytvořenou jako součást vizuálního stylu a nyní převedenou do 3D. Roli reprezentanta banky získal Josef Pejchal, se kterým se klienti mohou setkat na televizních obrazovkách, na internetu i v pobočkách. Součástí kampaně je i microsite vetsivynos.cz, na které si každý může spočítat skutečný výnos při různých výších a délkách vkladu na různé spořicí produkty. Právě tzv. výnosová kalkulačka hraje důležitou roli v celé kampani. Tým Dynama ve složení Martin Holub, Jan Šlégr, Michal Richtr, Tomáš Zajac a Petra Švecová na přípravě kampaně spolupracoval s režisérem Štěpánem FOK Vodrážkou, produkcí Filmservice a postprodukčním studiem R.U.R. Dynamo touto kampaní pokračuje v nastoleném trendu, kdy svým klientům nabízí nejen vytvoření brandingu a vizuálního stylu, ale také fullservice při zajištění komunikačních kampaní.

Český volejbal představil novou vizuální identitu

Český volejbal představil novou vizuální identitu

Český volejbalový svaz (ČVS) je oficiálním představitelem českého volejbalu a uznávanou organizací v rámci Mezinárodní volejbalové federace (FIVB). Sdružuje pod sebou beach volejbal, mini volejbal a snow volejbal a je garantem rozvoje volejbalu na území ČR s téměr stoletou historií. V České republice se mu věnují desetitisíce hráčů všech herních úrovní i věkových kategorií. Impulz ke změně identity je součástí dlouhodobé vize a budoucí strategie a vzešel od nového předesedy ČVS Marka Pakosty, který zastává tuto funkci od r. 2017. Důvodem pro změnu loga a celé vizuální identity ČVS byla potřeba modernizovat podobu prezentace této organizace a představit český volejbal jako silný, sebevědomý sport s dlouhou historií a vizí do budoucna. Podstatnou součástí zadání bylo i grafické sjednocení podznaček pro extraligy, beach volejbal, snow volejbal a minivolejbal. Klíčová byla i změna názvu ve značce na “Český volejbal”, což naplňuje vizi prezentovat se více jako sport než svaz či federace. Klíčovými slovy pro změnu identity ČVS nebyla tradice, ale modernost a dynamika. Proto jsme se při vytváření nového loga Českého volejbalu záměrně vyhnuli pouhému faceliftu stávajícího symbolu štítu se zakomponovaným míčem, sítí a národní vlajkou. Naším cílem bylo vytvořit dynamický sportovní brand, který by naplňoval novou vizi Českého volejbalu. K tomuto účelu jsme navrhli symbol, jenž svou podobou reprezentuje základní atributy volejbalu, odkazuje na národní symboliku a zároveň funguje jako jednoduchá a rozlišitelná obrazová zkratka. Barevným variováním nového symbolu jsme dosáhli odlišení jednotlivých podznaček při zachování vizuální jednoty. Hlavním motivem nového loga je odražený volejbalový míč, který svou trajektorií vykresluje písmeno V. Odraz symbolizuje smeč a získaný bod. Písmeno V odkazuje na slova “volejbal” a “vítězství”. Zvolená barevnost posiluje vnímání Českého volejbalu jako zaštiťující národní organizace pro tento sport. Dynamika nové vizuální identity je podpořena asymetrií v symbolu, nakloněnou typografií, fotografiemi hráčů v typických pózách a červeno-modrými pruhy procházejícími napříč jednotlivými aplikacemi.


My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.