Betonpres představil novou vizuální identitu

Betonpres je rodinná firma z jižních Čech, která vyrábí betonovou střešní krytinu a dodává na trh kompletní střešní systém vysoké kvality se zárukou po dobu 30 let. Majitelé firmy se u příležitosti 25. výročí založení rozhodli modernizovat značku a vizuální styl, aby lépe odrážely inovační změny ve společnosti. Strategickými cíli modernizace je upevnění pozice na trhu, příprava na expanzi do dalších regionů a rozšíření výrobní kapacity. Jedním z hlavních benefitů je také osobní a proaktivní přístup ke klientům, převážně velkoobchodům se stavebninami.

Základem nové korporátní identity je logo, složené z erbu s kohoutem na střeše a nové typografické značky, doplněné novým firemním sloganem. Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, ostatně proto se často objevuje jako ozdoba na štítu střech. Grafická podoba symbolu a jeho umístění do tvaru erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň rodinnou tradici. Tyto významy vyjadřuje i nový slogan "Patron českých střech."

Základním písmem je font Pepi českého typografa Tomáše Brousila. Předností písma je jednoduchá elegance a dobrá čitelnost, volba minusek přispívá k přátelskému výrazu celé značky. Základní barevnost je cihlově červená, další doplňkové barvy odrážejí barevnou škálu nabízeného sortimentu.

Pro společnost Betonpres jsme zpracovali kompletní grafický manuál vizuálního stylu a podíleli jsme se na implementaci (výstavní stánek, tiskové materiály apod.).


Další novinky

Pražské jaro 2018

Pražské jaro 2018

Vizuální podoba hudebního festivalu Pražské jaro 2018 je i tentokrát z naší dílny. Svým pojetím navazuje na úspěšnou grafickou podobu minulého ročníku a pokračuje v konceptu „Musica Magica“. Po loňské ornitologicko-hudební exkurzi si nyní s příchodem jara do pražské kotliny přijdou na své především entomuzikologové, zkoumající fascinující tvory, v jejichž evoluci lze vystopovat zušlechťující vliv klasické hudby. Mějte tedy i letos v květnu a červnu oči i uši otevřené a pokuste se objevit interprety, kteří vám každou procházku rozkvetlou symfonickou přírodou promění ve výjimečný zážitek.

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného 2017

Klavírní festival Rudolfa Firkušného, pořádaný Pražským jarem o.p.s., je jako jediný festival svého druhu v Praze programově zcela věnován klavírní tvorbě. Pražskou podzimní hudební sezónu každoročně obohacuje o koncerty pianistů světového renomé. Pro festival jsme navrhli nový vizuální styl, který doplňuje a dál rozvíjí koncept Musica Magica Pražského Jara 2017. Na bájné hudební bytosti zde nahlížíme v makrodetailu jako na organickou podstatu většího celku. Tak, jako je i klavír jednou z důležitých částí velkého orchestru. 5. ročník festivalu se uskuteční v listopadu 2017 a nabídne pět klavírních koncertů světoznámých pianistů.

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50 slaví 50

Jizerská 50, symbol běžeckého lyžování, slaví padesát let a k této příležitosti vydává knihu. Ta obsahuje ty nejzajímavější příběhy z její historie, přináší přehled všech ročníků a spoustu dalších zajímavostí včetně unikátní kolekce obrazů, grafik, kreseb a fotografií, které vytvořilo 12 uznávaných českých autorů. Pro Jizerskou 50 jsme navrhli a zpracovali grafiku publikace, doprovodné výstavy a výstavního katalogu. Křest knihy proběhne společně s vernisáží výstavy v 12. 9. 2017 ve výstavní síni Mánes v Praze.


My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.