27-10-2016

Nová značka pro Home Credit

Společnost Home Credit je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování, v 11 zemích světa má přes 60 milionů klientů. Po dvaceti letech svého působení mění Home Credit svoji značku a vizuální styl.

 

Nová vizuální komunikace odráží vnitřní proměnu společnosti, jejímž klíčovým zájmem je posilování vztahů s klienty. Cílem redesignu bylo vystihnout nový, lidský přístup v nabízených službách společnosti a zároveň vytvořit jednoduchý a mezinárodně srozumitelný symbol.

 

Po důkladném seznámení se s trhem a pozicí klienta jsme připravili návrhy značky a nového vizuálního stylu. Jádrem nové vizuální komunikace Home Creditu je značka, kde písmeno O zastupuje symbol úsměvu /smajlíka. Na původní značku společnosti se navazuje barevností.

 

„Výměna lednice za úsměv má vystihnout naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům, " uvádí marketingová ředitelka společnosti Jana Studničková.

 

Celý projekt brzy představíme v našem portfoliu.