30-10-2016

Logo a vizuální styl pro banku Creditas

Po získání bankovní licence vstoupí v lednu 2017 na trh nová bankovní značka – Banka Creditas, dosavadní hráč na poli záložen. Záložna Creditas působí v České republice od roku 1996. Nyní má téměř 20 tisíc členů, objem aktiv dosahuje více než 10 miliard korun.

 

Nová značka bude ve své image zdůrazňovat český původ, tradici, důvěryhodnost a poctivost. Vizuální identitou chce Creditas podtrhnout svou srozumitelnost a konzervativnost.

 

Logo, které jsme pro novou banku navrhli, pracuje s písmeny B a C, z barevného spektra využívá odstíny modré, jež symbolizují stabilitu a racionalitu. Vstup banky na trh podpoří od začátku ledna také marketingová kampaň, která bude k vidění v televizi, outdooru i na internetu. Cílit bude především na spotřebitele starších 35 let.

 

Pobočky, jichž by v průběhu roku mělo být otevřeno celkem 16, budou umístěny ve většině krajských měst, včetně Prahy. Na návrhu designu interiérů se podílela společnost Morris design, se kterou jsme už společně pracovali na rebrandingu drogerií Teta.

 

Více o celém projektu představíme brzy v našem portfoliu.