17-12-2014

Akademie věd ČR představila novou značku

Akademie věd České republiky se rozhodla v souvislosti s novou strategií instituce a claimem “Špičkový výzkum ve veřejném zájmu” změnit i svůj vizuální obraz. Cílem změny byla modernizace značky a zároveň zavedení jednotného vizuálního stylu instituce.

 

Protože soutěž o nové logo, pořádaná mezi grafickými školami, nepřinesla vítěze, oslovila AV ČR Dynamo design s požadavkem zpracovat studii možností redesignu stávající značky z roku 1992. Její autor Jan Solpera souhlasil, že tuto studii zpracuje tým Dynamo design.

 

Zpracovali jsme několik možných variant vývoje původní značky – od minimálních zásahů až po razantnější – a připravili jsme různé návrhy vizuálního stylu. Akademická rada AV ČR se v hlasování rozhodla pro cestu radikálnější změny. Nová značka Akademie věd na původní navazuje pouze modrým kruhem a motivem serifové litery A.

 

K nové značce Akademie věd ČR byl zvolen i nový jednotný vizuální styl postavený na výrazných fotografiích s kruhovými motivy ze všech oblastí vědy a výzkumu. Značka, barevnost, písmo i prvky vizuálního stylu včetně ukázek konkrétních aplikací jsme zapracovali do grafického manuálu.

 

Další ukázky aplikací brzy představíme v našem portfoliu.