27-11-2013

Komunikační koncept turistické destinace Praha

Dnes byl na tiskové konferenci zveřejněn nový komunikační vizuální styl turistické destinace Praha, který jsme navrhli. Ve výběrovém řízení, vypsaném Pražskou informační službou – Prague City Tourism, zvítězil náš koncept prezentace Prahy jako města emotivních pocitů, nezapomenutelných prožitků a působivých chvil.

 

Praha se od dalších hlavních měst odlišuje silnou magickou atmosférou. Snoubí se v ní tajemství dlouholeté historie s pozitivními emocemi, které návštěvník v momentu okouzlení prožívá. Praha je dechberoucí město, které nelze vystihnout jedním slovem nebo jedním logem.

 

Navrhli jsme proto otevřený systém postavený na několika citoslovcích a doplnili sloganem ryzí emoce / pure emotion. Tím se jednotně komunikuje rozmanitost Prahy a především její jedinečná atmosféra.

 

Nový komunikační vizuální styl začne hlavní město postupně zavádět od roku 2014.