MS ve florbale 2018

Rok: 2017

Tým: Petr Belák, Jan Šlégr, Libor Jelínek

MS ve florbale 2018

Rok: 2017

Tým: Petr Belák, Jan Šlégr, Libor Jelínek

Příběhy slavných gólů.

Klient

Česká Florbalová Unie alias Český florbal bude v prosinci 2018 hostit mistrovství světa, které pořádá International Floorball Federation (IFF). Dějištěm šampionátu bude Praha a nejzajímavější zápasy se odehrají v O2 areně, kde florbal již uskutečnil pět ročníků svého Superfinále. Koučem mužské reprezentace bude poprvé v historii cizinec, Petri Kettunen z Finska.

Zadání

V návaznosti na naši úspěšnou spolupráci s Českým florbalem a mezinárodní florbalovou federaci IFF, nás organizátoři mistrovství světa požádali o novou vizuální identitu nadcházejícího světového šampionátu. Ten bude zřejmě největší sportovní akcí roku 2018 u nás. Důležitost a význam této akce bylo třeba náležitě propagovat a proto byl vizuál zadán více jak rok dopředu. Vizuální identita MS 2018 měla vycházet z pravidel vizuální komunikace a prezentace, které jsme definovali pro IFF. Součástí zadání byl také návrh kampaně.

Přístup

Význam florbalového šampionátu jsme chtěli podpořit hlavně výrazným a jednoznačně rozpoznatelným vizuálním stylem. S ohledem na tvorbu komunikační kampaně, bylo třeba vnímat vizuál v širším komunikačním kontextu a připravit propagaci pro různá média – od statických až k pohyblivým. Nešlo tedy jen o tvorbu značky, ale i o příběh. Jako východisko jsme si zvolili emblém míčku, hlavní grafický motiv značky IFF. Cílem bylo vytvořit živou a vizuálně atraktivní identitu obsahující významné historické momenty.

Výsledek

Vizuální identita akce odkazuje na velké příběhy, které svým rychlým pohybem píše florbalový míček. Na pohybu míčku jsou přehrávány významné gólové akce z historie mistrovství, jak české, tak i dalších účastníků MS. V konkrétním grafickém zobrazení, které tvoří jádro značky i kampaně MS 2018, vypráví míček příběh gólu, který přinesl doposud poslední českou medaili na mistrovství světa v podání Matěje Jendrišáka. Ve všech svých výstupech – od motion designu až ke statickým aplikacím je tak vizuál nadcházejícího šampionátu jedinečný svým pojetím. Matěj Jendrišák prolíná vizuálem na mnoha úrovních. Vedle grafické stylizace trajektorie jeho medailového gólu se i on sám stal hlavní tváří vizuálů.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.