Home Credit

Rok: 2016–2017

Tým: Libor Jelínek, Martin Poláček, Jan Šlégr, Michal Richtr, Veronika Holíková, Barbora Volánková, Edita Dvorská

Home Credit

Rok: 2016–2017

Tým: Libor Jelínek, Martin Poláček, Jan Šlégr, Michal Richtr, Veronika Holíková, Barbora Volánková, Edita Dvorská

Globální logo pro 70 milionů zákazníků.

Klient

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování. Nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty a konsolidaci úvěrů. Home Credit v současnosti působí v 11 zemích světa a má přes 70 milionů klientů.

Zadání

Klient nás vyzval k účasti v soutěži s cílem vytvořit novou vizuální identitu, která by odrážela vnitřní proměnu společnosti. Ta se vedle rozšíření produktového portfolia soustřeďuje především na lidský přístup při nabízení služeb a posilování vztahů se zákazníky. Klíčová slova zadání byla – snadno, rychle a bezpečně.

Přístup

Po důkladném seznámení se s prezentací finančních institucí na všech trzích, kde Home Credit působí a definování budoucího positioningu klienta jsme dospěli k závěru, že je třeba zadání rozšířit o další klíčové slovo – přátelskost. Tato strategie byla přínosná pro vývoj nové značky a zásadně určila směr, kterým se má nová vizuální prezentace ubírat. Koncept "přítel" klienta velmi zaujal. Více než kvalitu a profesionalitu služeb vyjádřenou v původních klíčových slovech akcentuje emoce a pozitivní prožitky klientů a lépe tak vyjadřuje podstatu nové filosofie Home Creditu.

Výsledek

Naše výsledné řešení navazuje na původní vizuální styl pouze svoji barevností. Jádrem nové vizuální komunikace je značka, kde písmeno O zastupuje symbol úsměvu/smajlíka. Vzniklo několik mezinárodních jazykových verzí značky. Snažili jsme se vystihnout nový, lidský přístup v nabízených službách společnosti prostřednictvím moderního a celosvětově srozumitelného symbolu. Novou vizuální identitu společnosti Home Credit jsme kodifikovali v online grafickém manuálu v aplikaci BrandCloud.

„Trh se v posledních letech výrazně změnil, dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. My v Home Creditu se proto stále více zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit a jeho lidský přístup.“

— Jana Studničková, marketingová ředitelka Home Credit ČR

Home Credit zaměstnává více než 120 tisíc lidí v 11 zemích světa.

Hlavními trhy jsou Čína, Rusko, Indie, Filipíny, Indonésie či Vietnam. Nově Home Credit působí také v USA.

TV spoty zajistila agentura Oliver

Společnost Home Credit měla mimořádně úspěšný rok 2016 a proto se rozhodla, namísto standardní elektronické výroční zprávy, vydat tištěnou verzi. Ta zároveň funguje jako firemní profil a představuje hlavní úspěchy společnosti v uplynulém roce.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.