Home Credit

Rok: 2016–2018

Tým: Libor Jelínek, Martin Poláček, Jan Šlégr, Michal Richtr, Zdeněk Šejdl, Veronika Holíková, Barbora Volánková, Edita Dvorská, Aneta Najmanová, Václav Jirásek

Home Credit

Rok: 2016–2018

Tým: Libor Jelínek, Martin Poláček, Jan Šlégr, Michal Richtr, Zdeněk Šejdl, Veronika Holíková, Barbora Volánková, Edita Dvorská, Aneta Najmanová, Václav Jirásek

Globální logo pro 70 milionů zákazníků.

Klient

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování. Nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty a konsolidaci úvěrů. Home Credit v současnosti působí v 11 zemích světa a má přes 70 milionů klientů.

Zadání

Klient nás vyzval k účasti v soutěži s cílem vytvořit novou vizuální identitu, která by odrážela vnitřní proměnu společnosti. Ta se vedle rozšíření produktového portfolia soustřeďuje především na lidský přístup při nabízení služeb a posilování vztahů se zákazníky. Klíčová slova zadání byla – snadno, rychle a bezpečně.

Přístup

Po důkladném seznámení se s prezentací finančních institucí na všech trzích, kde Home Credit působí a definování budoucího positioningu klienta jsme dospěli k závěru, že je třeba zadání rozšířit o další klíčové slovo – přátelskost. Tato strategie byla přínosná pro vývoj nové značky a zásadně určila směr, kterým se má nová vizuální prezentace ubírat. Koncept "přítel" klienta velmi zaujal. Více než kvalitu a profesionalitu služeb vyjádřenou v původních klíčových slovech akcentuje emoce a pozitivní prožitky klientů a lépe tak vyjadřuje podstatu nové filosofie Home Creditu.

Výsledek

Naše výsledné řešení navazuje na původní vizuální styl pouze svoji barevností. Jádrem nové vizuální komunikace je značka, kde písmeno O zastupuje symbol úsměvu/smajlíka. Vzniklo několik mezinárodních jazykových verzí značky. Snažili jsme se vystihnout nový, lidský přístup v nabízených službách společnosti prostřednictvím moderního a celosvětově srozumitelného symbolu. Novou vizuální identitu společnosti Home Credit jsme kodifikovali v online grafickém manuálu v aplikaci BrandCloud.

„Trh se v posledních letech výrazně změnil, dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. My v Home Creditu se proto stále více zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit a jeho lidský přístup.“

— Jana Studničková, marketingová ředitelka Home Credit ČR

150 tisíc zaměstnanců pracuje v široké distribuční síti zahrnující více než 270 tisíc poboček, úvěrových kanceláří a maloobchodních prodejen v 11 zemích světa.

Hlavními trhy jsou Čína, Rusko, Indie, Filipíny, Indonésie či Vietnam. Nově Home Credit působí také v USA.

TV spoty zajistila agentura Oliver

Společnost Home Credit měla mimořádně úspěšný rok 2016 a proto se rozhodla, namísto standardní elektronické výroční zprávy, vydat tištěnou verzi. Ta zároveň funguje jako firemní profil a představuje hlavní úspěchy společnosti v uplynulém roce.

Kompletně jsme zpracovali ve spolupráci s fotografem Václavem Jiráskem výroční zprávu za rok 2017.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.