Helicar

Rok: 2016–2017

Tým: Veronika Holíková, Jan Šlégr, Libor Jelínek, Zdeněk Šejdl, Bára Volánková, Michal Richtr, Aneta Najmanová

Helicar

Rok: 2016–2017

Tým: Veronika Holíková, Jan Šlégr, Libor Jelínek, Zdeněk Šejdl, Bára Volánková, Michal Richtr, Aneta Najmanová

Největší poskytovatel přepravy vozidel v ČR

Klient

HELICAR a. s., člen logistické skupiny L7 Group, je významnou společností na trhu přepravy vozidel, skladování a logistiky. Společnost byla založena roku 1999 a postupně si vybudovala významnou pozici na domácím a evropském trhu. Od září 2016 sídlí v novém servisním centru v Měšicích u Prahy. V současné době Helicar provozuje několik skladů domácích spotřebičů a vozidel a vlastní okolo stovky autopřepravníků a nákladních vozidel renomovaných značek.

Zadání

V roce 2015 nás klient oslovil, abychom vytvořili novou vizuální identitu pro logisticko–dopravní skupinu L7 Group a pro nejvýznamnější subjekt skupiny – společnost Helicar. Skupina připravovala stěhování do nového moderního areálu v Měšicích u Prahy a proto se rozhodla pro sjednocení vizuální identity s cílem demonstrovat novou etapu ve vývoji společnosti. Nová image měla prezentovat společnost jako moderního, profesionálního a důvěryhodného mezinárodního partnera.

Přístup

Zamýšleli jsme se nad tím, jak navrhnout systém tzv. sdílené vizuální identity, aby bylo na první pohled zřejmé, že L7 Group i Helicar jsou spřízněné subjekty. Kromě toho, že vizuální styl měl graficky vyjadřovat i zaměření společnosti, bylo nutné, aby byl vizuální princip otevřený a snadno použitelný pro další subjekty skupiny.

Výsledek

Základem vizuální prezentace a komunikace skupiny L7 Group je motiv červené šipky s názvem L7. Propojení značky Helicar se skupinou vyjadřuje kombinace šipky s originálním typografickým řešením názvu Helicar. Samotný vizuální styl Helicar je postaven na sebevědomé značce, výrazné typografii, barevnosti a hravé práci s motivem červených a šedých šipek v podkladových plochách. Šipky značí směr a dynamiku, prvky odkazující na působnost fimy. Zároveň symbolizují dynamický rozvoj společnosti a schopnost rychle a spolehlivě uspokojit požadavky zákazníků. Použití šipek je v aplikacích velmi variabilní a vizuálnímu stylu společnosti dodávají na jedinečnosti. Připravili jsme celou sadu aplikací definovaných v grafickém manuálu a aktivně jsme se podíleli na implementaci vizuální identity.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.