Endorphin Republic

Rok: 2016

Tým: Jan Šlégr, Libor Jelínek, Karolina Kučerová, Kateřina Přidalová, Michal Richtr

Endorphin Republic

Rok: 2016

Tým: Jan Šlégr, Libor Jelínek, Karolina Kučerová, Kateřina Přidalová, Michal Richtr

E-shop s endorfiny.

Klient

Pod názvem Endorphin Republic (ER) se skrývá nová značka internetového a kamenného obchodu pro vášnivé sportovce, která vstoupila na trh na začátku roku 2017. Endorphin Republic nabízí kvalitní sortiment a nadstandardní služby pro amatérské cyklisty, lyžaře, běžce a boardisty. Kromě prodeje sportovního vybavení najdou zákazníci pod značkou ER také profesionální servis, poradenství a fyzioterapii.

Zadání

Ambiciózní sportovní brand Endorphin Republic (ER) reprezentuje společenství lidí, které spojuje nadšení a touha po nových sportovních zážitcích. Sport je pro ně zábava, radost, ale také výzva, kterou vyjadřuje claim „Posuň své hranice“. Značka a vizuální styl Endorphin Republic měla tyto hodnoty ve všech ohledech reflektovat. Kromě značky v plném znění bylo žádoucí vytvořit i symbol. Zčásti také proto, že název se zdál pro fixaci brandu jako poměrně dlouhý.

Přístup

S ohledem na v segmentu nezvyklý název, bylo jasné, že je třeba vyjádřit tematiku sportu prostřednictvím grafiky. Zároveň bylo žádoucí vytvořit originální vizuální styl, který se bude vymezovat vůči zavedeným sportovním klišé. Kromě kvality a profesionality a individuálního přístupu, který ER garantuje, jsme si klíčová slova odvodili ze silného názvu. Pro naši strategii byly důležité endorfiny a s snimi související pocity štěstí, určitý druh závislosti na sportu a výkonech. Zároveň jsme chtěli, aby nová sportovní značka reflektovala i komunitní duch, propojení stejně naladěných lidí a aby měla potenciál stát se kultovní.

Výsledek

Vizuální styl ER je postaven na silné typografii, výrazné barevnosti a hravé práci se symbolem ER. Zkratka nám otevřela další komunikační možnosti značky. K symbolu ER lze variabilně přidávat slova, která se významově vztahují k obsahu sdělení. Základní sadu slov tvoří 2. stupeň anglických přídavných jmen (faster, harder, stronger), která vystihují claim brandu „Posuň své hranice“. Další úrovní je tvorba podstatných jmén vztahující se k jednotlivým sportovním segmentům (biker, skier, runner). Celkově je vizuální styl ER velmi otevřený. Grafický manuál definuje základní pravidla a zároveň naznačuje spoustu možností, jak tento sebevědomý brand rozvíjet.



My v Dynamu věříme v sílu značek, kvalitní design a efektivní komunikaci.